TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppgradert radiator og vifte, anbefalinger?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #250734  av kennethx

Har drevet å googlet litt, og har ikke funnet så mye. Finner mye til diverse Nissan modeller, men til CS'en er det lite.

Eneste jeg fant var denne:
http://www.autopartsdeal.com/catalog/bu ... ke_code=TO

Noen som har hørt den?

Ellers noen tips til hvor man kan bestille oppgradert radiator+vifte? Hvis ikke blir det vel å kjøpe ny på toyota.

#250736  av Rage

Jeg TROR jeg kan få taki Koyo radiator til Celica til en bra pris.
Koyo + Flex-a-lite vifter er en bra kombo, og passer bra i hverandre.

Ta kontakt så kan jeg evt sjekke for deg :)
 #250740  av Magne_F

kennethx skrev: Ellers noen tips til hvor man kan bestille oppgradert radiator+vifte? Hvis ikke blir det vel å kjøpe ny på toyota.
Defred kjøpte oppgradert vifte til sin radiator. Hør med ham. :-)

#250752  av kennethx

Var inne og så på Koyo på greenline og takakaira, men de lister ikke opp Toyota som et gyldig valg, var mye nissan. Kan man stole på at disse som selges på ebay faktisk passer på en celica? Litt pussig at greenline og takakaira ikke har Celica i listen da?

#250775  av defred

kennethx skrev:Var inne og så på Koyo på greenline og takakaira, men de lister ikke opp Toyota som et gyldig valg, var mye nissan. Kan man stole på at disse som selges på ebay faktisk passer på en celica? Litt pussig at greenline og takakaira ikke har Celica i listen da?
Har sett etter radiator jeg også men har ikke funnet noen, uansett jeg kjøpte en vifte hos Kollevold, og modifiserte for at den skulle passe i orginal feste. Jeg sleit med at motoren gikk for varmt, men dette har løst seg med den nye viften.
Vedlegg
DSC00280.JPG
DSC00280.JPG (216.84 kiB) Vist 826 ganger
DSC00242.JPG
DSC00242.JPG (251.95 kiB) Vist 827 ganger