celicat23 skrev:Hey... Jeg bruker EOS 350D (m/Tamron 18/200 linse) og som du da vet, øyet til å se .... tro meg, når du har brukt det en stund, kan du IKKE klare deg uten, du får ett dybdesyn som du mangler på LCD, og ikke minst en MACRO.k_one skrev:litt sånn som Elkjøp...annonseres med brask og bram, og 3 dager senere er de totalt utsolgt..heheHar lyst på speilrefleks (pentax k100d eller k10) men har siden første kamera mitt vært avhengig av og bruke![]()
Hva slags kamera kikker du på å kjøpe inn da??
lcd skjermen som søker. Klarer bare ikke og se igjennom det vanlige "øye" på kamera (for tjukk i hue
må være grunnen...)
Ingen speilrefleks kamera har denne funksjonen enda (olympus sitt teller ikke, for det fungerer visstnok heller dårlig)
så er redd for og ende opp med ett kamera jeg ikke klarer og ta bilder med.
Har sett litt på CANON POWERSHOT S5 IS, men iflg foreløpige rapporter fra de som har kjøpt (som også har eid S3
kamera) så er ikke bildekvaliteten noe spesielt bedre på S5 vs S3. Så da er det mer eller mindre bortkastet.
Av kompakt kamera da så er det CANON G7 som frister. Men... Det var det her med speilrefleks da... Tørre og ta spranget opp? Hm...
Dessuten er det FLUXT med muligheter til å stille inn elektronikken slik som bare du ønsker!! Kan anbefales!!! (om ikke annet ... prøv..)
BMW 118d