TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn pÃ¥ gatebil i juli?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#250916  av premo

jeg skal torsdag til søndag. reiser sikkert onsdag, enten tidlig eller seint :) når har hordaland-folket tenkt å kjøre? og hvilke veier kjører dere?

#251013  av soltec

premo skrev:jeg skal torsdag til søndag. reiser sikkert onsdag, enten tidlig eller seint :) når har hordaland-folket tenkt å kjøre? og hvilke veier kjører dere?
Eg reiser nok i 12 tiden på onsdag og overnatter en plass før vi reiser videre så eg er tidlig fremme ved rudskogen, har ikke helt bestemt meg enda for hvilken vei vi skal ta enda :? God tid enda, på en måte. har enda en god del ting eg må gjøre med bilen før eg reiser.

#251022  av Neemi

Har vært uten nett noen dager pga flytting så desverre har ikke info kommet tidligere.

Jeg har vært i kontakt med Gatebil, og som de fleste har fått med seg er det ikke lenger noen plassreservering der.
Vi får heller ikke noen spesielt tilegnet plass, eller noe fast antall plasser.
Alt går under prinsippet førstemann til mølla.

Jeg kommer kun til å dra ned på lørdag ettersom jeg ikke har noen bil å vise frem, så jeg håper at dersom dere er interessert i å vise frem ts-ogn og stå samlet at noen kan påta seg dette ansvaret?
Frivillige må bare melde seg snarest.
Av erfaring kan det være lurt at den som tar ansvaret for dette tar med en form for bånd eller annet dere kan sette av litt plasser med.
De fylles fort der nede og ofte er det helt andre biler som tar plassene man har satt av.

Noen som føler at de har lyst?

#251042  av tommis

Er det noen som bor i nærheten som kan si noe om vær og føre i Østfoldtraktene akkurat nå? Ser for meg at flom og regn har gjort kæmpingjordene rundt rudskogen til et jørmehøl :?

#251051  av premo

soltec skrev:
premo skrev:jeg skal torsdag til søndag. reiser sikkert onsdag, enten tidlig eller seint :) når har hordaland-folket tenkt å kjøre? og hvilke veier kjører dere?
Eg reiser nok i 12 tiden på onsdag og overnatter en plass før vi reiser videre så eg er tidlig fremme ved rudskogen, har ikke helt bestemt meg enda for hvilken vei vi skal ta enda :? God tid enda, på en måte. har enda en god del ting eg må gjøre med bilen før eg reiser.
reiser sikkert på formiddagen vi og. kjører enten vidda eller hemsedal. du får gi på visst du ser meg :)

#251059  av TOYPARTS

jeg reiser torsdag kveld

#251367  av Rømmling

kommer en tur på lørdag.

hvordan er det nedi der nå er det tørket opp litt eller er det støvle føre

#251369  av CelicaTurbo

regner ganske bra her men det kan jo fint endre seg til helgen..

#251371  av |plumbo

håper virkelig det :)

#251397  av Darkstar

Er vel ikke noen med Supra som har plass i bilen en runde eller to på banen da? Hadde vert rått å få sitte på i drømmebilen! 8)

#251688  av McHowie

Jeg skal hit på fredag, og til søndag! :)

Men kommer med en stinkende Toyota Hi-Ace.. :P Antar jeg :P

#251707  av Fred

Det er meldt bedre vær til helga, opphold fredag og lørdag ihverfall.
Men tipper de jorda der er så metta med vann nå, at det kommer til å bli et skikkelig gjørmehull nedpå der. Hørte no om overvann på enten campen eller ene parkeringa igår. Tipper det er mange med traktor som kan tjene seg en grei slant utpå søndagen....
Men det er vel "bare" de 5000 første som kommer inn på campen nærme rudskogen, resten blir sent til et jorde ca 1 km unna, med kontinuerlig busstrafikk imellom.... Så vidt jeg har skjønt da, men for all del, har tatt feil før jeg!! :D

#251779  av Tomera

Da ser det ut til at det blir Gatebil for min del også! :D
Ankommer fredags kvell er planen! Gleder meg!

#251872  av Rollaole

Gatebil fra fredag-søndag for min del! :)

Hørte nytt fra bror min at det begynner å tørke opp litt, men skal dere ha telt ville jeg anbefalt å ta med en presening å legge under teltet før det settes opp! :wink:

Ses på Rudskogen! :)

#251899  av Apsis

Er ikke så langt bort, så tar nok en tur lørdag, spørs litt på pris/program/vær. Etter det har regna i lange tider her ser det ut til å klarne opp litt om dagen. Håper det blir mest fokus på bil på lørdag formiddag, gidder ikke stå i kø i gjørma for å finne knuste ølflasker og halvnakne damer..