TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fotoboks

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #251426  av Vipern

Hvor langt fremfor boksene bruker egentli dissen sensorene å ligge?
 #251427  av sindrejl

Vipern skrev:Hvor langt fremfor boksene bruker egentli dissen sensorene å ligge?
ikke så veldig langt unna. Ser de hvite stripene i veien. Er noen som påstår at det er et krav at disse stripene skal vises på bildet?

#251434  av Vipern

hmmms.. trudde æ hadde god margin, men den jævelen knipsa... Midt i nedbremsninga etter ei forbikjøring :shock: syns bare avstanden te boksen va besyndeli lang

#251450  av sindrejl

Vipern skrev:hmmms.. trudde æ hadde god margin, men den jævelen knipsa... Midt i nedbremsninga etter ei forbikjøring :shock: syns bare avstanden te boksen va besyndeli lang
og det var ingen foran? jeg også trodde engang boksen knipsa meg på lang avstand, men viste seg å være en bil jeg holdt på å kjøre forbi.. (jeg bremsa haaaardt da jeg så boksen)

#251470  av Vipern

ingen foran nei :roll: får vel bare vente i spenning og se hva som dukker opp i posten etterhvert.

#251489  av Rømmling

sindrejl skrev:
Vipern skrev:hmmms.. trudde æ hadde god margin, men den jævelen knipsa... Midt i nedbremsninga etter ei forbikjøring :shock: syns bare avstanden te boksen va besyndeli lang
og det var ingen foran? jeg også trodde engang boksen knipsa meg på lang avstand, men viste seg å være en bil jeg holdt på å kjøre forbi.. (jeg bremsa haaaardt da jeg så boksen)
så du la deg ut kjørte for fort så den bilen du kjørte forbi ble filmet :twisted: