Vipern skrev:Hvor langt fremfor boksene bruker egentli dissen sensorene å ligge?ikke så veldig langt unna. Ser de hvite stripene i veien. Er noen som påstår at det er et krav at disse stripene skal vises på bildet?
Vipern skrev:Hvor langt fremfor boksene bruker egentli dissen sensorene å ligge?ikke så veldig langt unna. Ser de hvite stripene i veien. Er noen som påstår at det er et krav at disse stripene skal vises på bildet?
Vipern skrev:hmmms.. trudde æ hadde god margin, men den jævelen knipsa... Midt i nedbremsninga etter ei forbikjøringog det var ingen foran? jeg også trodde engang boksen knipsa meg på lang avstand, men viste seg å være en bil jeg holdt på å kjøre forbi.. (jeg bremsa haaaardt da jeg så boksen)syns bare avstanden te boksen va besyndeli lang
sindrejl skrev:så du la deg ut kjørte for fort så den bilen du kjørte forbi ble filmetVipern skrev:hmmms.. trudde æ hadde god margin, men den jævelen knipsa... Midt i nedbremsninga etter ei forbikjøringog det var ingen foran? jeg også trodde engang boksen knipsa meg på lang avstand, men viste seg å være en bil jeg holdt på å kjøre forbi.. (jeg bremsa haaaardt da jeg så boksen)syns bare avstanden te boksen va besyndeli lang