TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• OrIoN89's MR2 Tubo

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #242949  av paalw

OrIoN89 skrev:Bilde
Ingen skal beskylde deg for å være stjernefotograf ihvertfall :lol: Det blir vel bedre.

Men, pen bil! Tøft legge seg ut i å hente førstebil fra statene! :)

Du regga bilen din på Billingstad, over en måned før jeg regga min. Men jeg fikk lavere nummer på skiltene. :? jaja, ikke alt man skal forstå her i verden:)
 #242958  av OrIoN89

paalw skrev: Ingen skal beskylde deg for å være stjernefotograf ihvertfall :lol: Det blir vel bedre.

Men, pen bil! Tøft legge seg ut i å hente førstebil fra statene! :)

Du regga bilen din på Billingstad, over en måned før jeg regga min. Men jeg fikk lavere nummer på skiltene. :? jaja, ikke alt man skal forstå her i verden:)
Det var bare ett bilde tatt av mamma med mobilen hennes ;) Hehe.. så det blir nok bilder. Her var den verken vasket eller polert. Se også den midlertidige løsningen med stripset skilt også :lol: Hadde ikke fått de små skiltene bak, så jeg måtte levere inn de forran også samtidig.

BT måtte sette tape over Flagget og N- kjennemerket på skiltet forran, for det var ikke plass på det bak. Måtte ha enten/eller :roll: Sier litt om BT.

Men mer bilder kommer ;) Skal ta masse bilder når jeg har fått nye felger, hentet nye lister og fikset vinduet ;)

Når du ser på skiltene, så har jeg fått en straight, bare synd den ikke kom i riktig rekkefølge. Det lå noen JU 66666 skilter under disken på BT, men kunne desverre ikke få dem. Hadde vært på en Celica som hadde blitt vraka i hønefoss. Sikkert noen som kjenner til den.

Paalw: Regga du også MR2?

Takk for alle kommentarer =) Og kan noen flytte denne tråden under prosjekt? Var litt trøtt i gårkveld :lol:
Sist redigert av OrIoN89 den 24 mai 2007 19:41, redigert 2 ganger totalt.

#242963  av OrIoN89

Bilde
Her på prøveskilter. Uvasket og upolert. Sykt masse pollen her.

#243179  av Dalan

Flyttet til prosjekter som ønsket..

Fin bil, gratulerer :)

#246418  av OrIoN89

Første kræsj med bilen i helga da :lol:

Kjørte sammen med kameraten min i byen. Da jeg så det kom en del unger som skulle over og lå veldig tett opptil bakfangeren på han i en Nissan Primera, brå bremset jeg, og det peip såhvidt i fordekka. Kameraten min trodde det var en hi-lux forran han igjen, så han sto på bremsen rett i det jeg slipper bremsen, og jeg fyker i baken på han.

Mr2'n fikk noe dårlig lakk i fronten, og det ble noe tynnt mellom panseret og frontfangeren, men bortsett fra det var det ikke noe mer.

Primeraen fikk to store bulker i bakfangeren. Jeg var heldig som ikke tok noe lykter el.

Alt i alt veldig heldig at det ikke ble større skader og kanskje greit å lære alt ved så små hastigheter. :roll: Blir en erstatningssak for ca 1000- 1500 så det er egentlig ikke noe å snakke om. Når det gjelder bilen min, så er det vel en god polering det er snakk om. Ellers blir det vel snart kit uansett. :lol:

Edit: Skal prøve å laste opp noen bilder her etterhvert av "skadene".

#247244  av OrIoN89

Da var downpipe kjøpt av Guffen85, og venter på at mr2Even skal få inn eksos :P

#251635  av OrIoN89

Eksosanlegg montert. Fikk ikke av dp, for var rustet fast, og tør ikke å bruke makt. Brukte masse verktøykasse på boks og propanbrenner, men var ikke lett.

Verkstedet :lol:
Bilde

Slik ble resultatet
Bilde

#251637  av OrIoN89

Utforkjøring på Aukrust.
Bilde
Bilde
Bilde

Vært veldig uheldig i det siste, og kan nevne innbrudd i bil, punktering, steinsprut og utforkjøring. :cry: Alt har skjedd innen den siste uka.

Men i utforkjøringen så fikk jeg ingen skader, både på bil og meg selv, så er vel alt i alt heldig.

#251643  av injee

Godt at det gikk bra med deg og bilen!
Er uansett kjempe surt å kjøre utfor...

#251648  av Mr2Even

Nå må du ta det litt rolig Ørjan, vi vil jo ikke miste deg her :wink:

#251650  av Rømmling

er vel et hint at du skal roe deg at du kjører inni noen bakfra og kjører av vegen på kort tid.

#251775  av OrIoN89

Ja vet, men begge gangene har vært uhell desverre.. Men blitt en mye bedre bilist av uhellene også. :wink:

#251871  av paalw

OrIoN89 skrev:Ja vet, men begge gangene har vært uhell desverre..
Man havner som regel ikke 30m ut på et jorde om man kjører fornuftig og har full kontroll :o
OrIoN89 skrev:Men blitt en mye bedre bilist av uhellene også. :wink:
Det får vi andre som kanskje møter deg på veien håpe på :wink:

#251890  av Xarious89

stakkars gutten var jo tvinga til å kjøre på vinterdekk med like store dimensjoner som dekka til en trehjulssykkel jo =\ vær litt snill da. Så bra at det gikk bra da =)

#251904  av Larsen

Xarious89 skrev:stakkars gutten var jo tvinga til å kjøre på vinterdekk med like store dimensjoner som dekka til en trehjulssykkel jo =\ vær litt snill da. Så bra at det gikk bra da =)
Tvunget til å kjøre? Hvis bilen ikke er i orden så skal en ikke kjøre i det hele tatt. Det er nedskrevet i loven...