TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#251704  av Stiansen

Ble bra det der ja :D Ser ut som om at jeg skal kjøpe meg Eos 350d selv nå :D

#251729  av celicat23

Stiansen skrev:Ble bra det der ja :D Ser ut som om at jeg skal kjøpe meg Eos 350d selv nå :D
Var nære på og handle ei linse til 5000kr i dag :oops: Må skjerpe meg...!!

#251753  av marlboro1310

Ja dette bildet var jo helt for jævlig dårlig ass! :P :P

#251794  av arctic_celi

celicat23 skrev:Bilde
Ser meget bra og smakfult ut du ;)
Men det bildet gidde meg bare lyst til å se mer :lol:
Hvordan er grillen iforhold til resten av bilen liksom ;)

#251822  av celicat23

arctic_celi skrev:Ser meget bra og smakfult ut du ;)
Men det bildet gidde meg bare lyst til å se mer :lol:
Hvordan er grillen iforhold til resten av bilen liksom ;)
Har bare regnet og regnet her nede, så jeg hastet meg ut og vasket bilen (støvete etter og ha stått så lenge i garasjen)
mens det var noen få usle timer med opphold her. Hadde ikke noe mulighet til og kjøre noe sted og ta noen ordentlige
bilder pga det var vått på veiene.

Men det ligger ett canon eos 350d kamera vedsiden av meg nå, så får se om jeg får ordnet noe snart. Må bare bli opphold nok til at veiene tørker (ta bilde av møkkete bil er lite intressangt)

#252007  av lexusmann

Celicat, det gråe nederst på framfangern...skal du beholde det sånn(sikkert greit hvis du er nedi), eller er det meninga det skal bli svart det også?
NÃ¥ har du den til salgs, riktignok, men bare lurte...

#252008  av celicat23

lexusmann skrev:Celicat, det gråe nederst på framfangern...skal du beholde det sånn(sikkert greit hvis du er nedi), eller er det meninga det skal bli svart det også?
NÃ¥ har du den til salgs, riktignok, men bare lurte...
Har skrubbet ned i noen ting, så vil nok holde den grå. Kom til en plass hvor de hadde lagt ny asfalt, uten og lage
en overgang fra gammel til ny. Der subbet fronten nedi når jeg snek meg over.

Så den leppa blir nok bare erstattet av en ny ulakkert plast leppe når den blir for stygg. Lav bil er gøy, men upraktisk :D

#252029  av celicat23

Bilde

De siste 2 bildene her er tatt med kit objektivet (15-85mm) til EOS 350D kamera. Ble tatt bare for og vise frem grillen.

Bedre bilder kommer når jeg har lært meg kamera litt bedre (og fra nå av brukes kun pervo ''canon 17-55mm f2.8 is usm''
objektivet :twisted:)

#252143  av celicat23

Og for pirkete folk: jaaaa, jeg ser jeg er med i bilde :)

#252151  av Thomas S

:lol: LINSELUS Sku tatt bilde av din hved siden av min, to svarte japanske sedaner med svarte felger og krommet felgkant :twisted:

#252161  av Stiansen

Ser meget bra ut ja :) Bestemt meg for å handle jeg også, hvor får jeg det billigst? :)

#252194  av celicat23

Stiansen skrev:Ser meget bra ut ja :) Bestemt meg for å handle jeg også, hvor får jeg det billigst? :)
http://www.komplett.no har nok det beste tilbudet nå om dagen tror jeg. Anbefaler 4gb compact flash kort (sandisc, ett raskt ett!), stativ og fjernkontroll som tilbehør. Etter det er det og oppgradere til bedre objektiv enn det som følger med.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21