TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min 1990 Toyota MR2, nye bilder ;)

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#241578  av Corolla GT

Dr.Ling skrev:Finfin. Det meste stemmer med denne bilen, fra felger og senking til soting til hvite blinkers og frontleppe :)

Men ser jeg rett? Dørstokkene, plastklossene nederst på bakfangern og skvettlappene bak er lakkerte? Ser sånn ut, og det bidrar jo til å få looken clean, spesielt når man er ivring med poleringsmaskinen.

Det stemmer :D

Lakkerte den helt ned

- frontleppe
- Kanaler
- Skvettlapper for, bak er lakkert
- Og plastlistene nederst på bakfangeren.

Syntes det ga en mer clean look, så sendte noen deler på lakk og tok noe selv. :)

Men svart bil, huff for en jobb.. alt syntes. hehe.

#241589  av mr2cato

Corolla GT skrev:
Dr.Ling skrev:Finfin. Det meste stemmer med denne bilen, fra felger og senking til soting til hvite blinkers og frontleppe :)

Men ser jeg rett? Dørstokkene, plastklossene nederst på bakfangern og skvettlappene bak er lakkerte? Ser sånn ut, og det bidrar jo til å få looken clean, spesielt når man er ivring med poleringsmaskinen.

Det stemmer :D

Lakkerte den helt ned

- frontleppe
- Kanaler
- Skvettlapper for, bak er lakkert
- Og plastlistene nederst på bakfangeren.

Syntes det ga en mer clean look, så sendte noen deler på lakk og tok noe selv. :)

Men svart bil, huff for en jobb.. alt syntes. hehe.
Ja det er grusomt å holde.

Jeg "må" polere bilen min hver gang jeg vasker den for å ikke få skjoller eller hva det heter. Nytter ikke å tørke bilen.

Men ufattelig fin farge når det er 100% rent :D
Selv om det ikke varer mange timene :roll:

#241601  av Mr2Even

Fin bil! :) Er det 92+ eller 94+ leppe du har på bilen?

Jeg ser du har rødt mr2 merke på plastikken bakerst mellom baklyktene? Orginalt er det jo sølv på svart bil? har bilen din vært rød før?

#241606  av mr2cato

Mr2Even skrev:Fin bil! :) Er det 92+ eller 94+ leppe du har på bilen?

Jeg ser du har rødt mr2 merke på plastikken bakerst mellom baklyktene? Orginalt er det jo sølv på svart bil? har bilen din vært rød før?
Det er ingen forskjell på 92 og 94 frontleppa bortsett fra at den kom lakkert i 94+
Det står også litt lenger oppe at han har lakkert frontleppa, kanalene, skvettlapper og nederste plastikk på bakfangeren ;)

#245121  av sindrejl

GhostRider88 skrev:
Corolla GT skrev:Bilen selges :

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 079#245079
hvorfor skal du selge den utrolige fine bilen? :(

Hadde jeg ikke hatt Mr2 så hadde jeg kjøpt denne på dagen!
jeg har bestilt bil, men av en eller annen grunn ser det mørkt ut før acr, så kanskje jeg tar kontakt..

#245131  av marlboro1310

prisantydning?har en kompis som skal ha en sportsbil... 8)

#252013  av Corolla GT

Glemt å oppdatere her...
Denne bilen er nå solgt til Injee her på forumet.
Han kommer til å ta godt vare på bilen, betryggende. :D

Den siste uka jeg hadde bilen..

Bilde

Bilde

Har fler bilder som kommer etterhvert.