TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Et slags prosjekt med overhaling av gti-girkasse

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#181259  av jonny on the spot

motor med potensiale altså :P
Turbomontering?

#181281  av Arne rebel

Jeg vil også gratulere deg... med et prosjekt som varmer meg, for er det noe jeg liker så er det folk som går egne veier og ikke faller for fristelsen til å gjør det som andre har gjort før, selv om det kanskje kan være tryggere, men ikke så spennende. Eneste jeg vil klage på er at du har holdt dette hemelig.... :wink:

#181537  av erling

jan-erik: Takk for det. :) Ganske digg når alt plutselig ordna seg. :D Menne du kommer jo til å ta meg lett på draggen nå da, din er jo blitt svært farlig nå. :P

CelicaTurbo: Skal prøve å få tatt en eller flere turer på treff på østlandet i løpet av sommeren. Stemmer alt det som du fant ut om motoren, det er altså en 3VZ-FE. Støpejerns V6 quadcam 24V. :)

Kenneth: Takk for det :)

Jonny on the spot: Er noen som monterer turbo på dem ja, men det krever sterkere toppakninger. Motoren i seg selv tåler visst masse. :)

Arne: Takk for det. :D Morro å prøve noe litt uvanlig. Bestemte meg for noen år siden at neste bil skulle ha 6-er. Så blei det til at jeg ordna på denne heller. :wink:

#250986  av |plumbo

hei erling :)
skjedd noe mer i det siste ?? veldig spennende motor prosjekt !!

#252139  av erling

|plumbo skrev:hei erling :)
skjedd noe mer i det siste ?? veldig spennende motor prosjekt !!
Hepp. Ikke så mye nytt enda.. Driver å samler masse deler nå, bl.a til nytt girkasseprosjekt. :D Fikk kloa i en -95 turbokasse i vinter, med ettermontert Kaaz sperre. Mangler bare hubber så kan den stappes inn. :) Så får jeg se hvor mye annet snop jeg klarer å få hamstra inn til motoren til vinteren. :wink:

#252141  av |plumbo

oki den e go ;) glede seg til en øl over motor rommet på denne bilen en gang til :D

#252154  av sindrejl

så rått! må vel ta meg en tur til stavanger snart å møte toyota gjengen :P Bor da ikke så langt unna :)

#254564  av erling

Glemte jo å vise bilde av den nye flotte clutchen som skal inn sammen med nye girkassen :D
Vedlegg
Bilde028.jpg
Bilde028.jpg (197.27 kiB) Vist 1052 ganger

#254571  av RoarL

Fine clutch-deler der ja :D

Hvor har du kjøpt duken?
Sist redigert av RoarL den 30 jul 2007 19:26, redigert 1 gang totalt.

#254585  av Magne

Der var det ikke bare en clutch med på bilde! :D :twisted:

#254593  av Dalan

Magne skrev:Der var det ikke bare en clutch med på bilde! :D :twisted:
Nei mannen har jammen spandert på seg oppgradert trykkplate også! :D

Ser ut til å bli halvmorsomt dette :)

#254603  av Magne

Dalan skrev:
Magne skrev:Der var det ikke bare en clutch med på bilde! :D :twisted:
Nei mannen har jammen spandert på seg oppgradert trykkplate også! :D

Ser ut til å bli halvmorsomt dette :)

Tenkte nå litt mer på snurrebassen til venstre i bilde... ;)

#254612  av Alexander G

Likte best duken eg Erling, Kjøpt an på Ebay eller? Steike du e passe hemmelighetsfull.

#254624  av erling

Kom en GT35R i posten idag ja. Får mekke til en skikkelig prosjekttråd når jeg begynner :wink:

#254625  av Andreazz

Dette kan bli morsomt! Blir det plass sånn uten videre da? Skal du montere spearco kjøleren slik morten har den?