TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SÃ¥ var det dette med Ã¥ bytte ut org spillern i lexusn-HJELP!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #252133  av wenberg

Har lest litt frem og tilbake om akkurat dette, men spm er da om det finnes en isoplugg som passer overens med den som er org inn til spillern.
har demontert alt nå men fikk ganske bråstopp akkurat her når jeg prøvde å sette sammen den pluggen jeg fikk fra toyota.

man kan jo ev legge opp nye ledninger og kutte ut forsterkeren som ligger under hanskerommet, men dette er ikke noe jobb som fixes med det første kan jeg tenke meg:(

noen der ute som har peiiiiling? :roll:[/b]
 #252159  av Neo

wenberg skrev:Har lest litt frem og tilbake om akkurat dette, men spm er da om det finnes en isoplugg som passer overens med den som er org inn til spillern.
har demontert alt nå men fikk ganske bråstopp akkurat her når jeg prøvde å sette sammen den pluggen jeg fikk fra toyota.

man kan jo ev legge opp nye ledninger og kutte ut forsterkeren som ligger under hanskerommet, men dette er ikke noe jobb som fixes med det første kan jeg tenke meg:(

noen der ute som har peiiiiling? :roll:[/b]
Etter det jeg har erfart finnes det ikke iso plugg som passer underlig nokk.. Den orginale forsterkeren er lett og bytte ut, jeg klippet av pluggen og skjøtet kablene til spilleren. Vil anbefalle det, du får en mye bedre lyd da :) ..
Vedlegg
DSC04740.JPG
DSC04740.JPG (151.55 kiB) Vist 1531 ganger

#252166  av wenberg

okey, får prøve det da:D takk for svar:)

#252169  av tunamgu

Iso plugg fins ikke,men en hjemmelaget kabel selges på ebay uk.Den kan du koble fra uoriginal spiller rett til forsterker.JEg har den kabelen selv og lyden er perfekt.Følg linken:
http://search.ebay.co.uk/search/search. ... age=search

#252629  av Bugster

Postet om dette flere ganger tidligere. Søk litt, evt. søk på poster jeg har lagt inn, så finner du litt. :)

#253037  av Syns

tunamgu skrev:Iso plugg fins ikke,men en hjemmelaget kabel selges på ebay uk.Den kan du koble fra uoriginal spiller rett til forsterker.JEg har den kabelen selv og lyden er perfekt.Følg linken:
http://search.ebay.co.uk/search/search. ... age=search
Lenge måtte du vente på denne etter at du hadde betalt den?

#253078  av tunamgu

Innen en uke.