TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• girstang deksel

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #251579  av Pingu

heisann! :)
Lurer på om noen som har liggende ett sånn deksel som skal stå rund girstangen?
Vil gjerne kjøpe da mitt er ødelagt, og det ikke ser så pent ut med et stort hull dær :cry:

#251852  av WaxFraq

ikke for å stjele tråden din her, men du var så godt i gang =)
hvor får man tak i sånn plate i børstet stål/alu? mer som sånn ferrari look greier...tror det er penere en den løse "skinn" slingsen!

#251878  av Pingu

Larsen skrev:Jeg har et til overs hvis du er intersert?

De ferrari look greiene ble laget i tyskland en gang, men han som lager de er ikke å få tak i har jeg lest. Twosrus selger en ganske pen en da
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=269
Ja! kjempe kjempe gjerne :D ka du ska ha for d?

#252035  av inzane2012

WaxFraq skrev:ikke for å stjele tråden din her, men du var så godt i gang =)
hvor får man tak i sånn plate i børstet stål/alu? mer som sånn ferrari look greier...tror det er penere en den løse "skinn" slingsen!
har hørt at du må forandre litt på selve girstangen og for at den skal gli fint og lett inn i di sporene til den "ferrari" look saken...men vist du er litt fingernemm kan di sikkert lage noe selv? hehe

#252094  av Pingu

inzane2012 skrev:
WaxFraq skrev:ikke for å stjele tråden din her, men du var så godt i gang =)
har hørt at du må forandre litt på selve girstangen og for at den skal gli fint og lett inn i di sporene til den "ferrari" look saken...men vist du er litt fingernemm kan di sikkert lage noe selv? hehe
Det er sant :) Bare å prøve og feile :lol:

#252174  av WaxFraq

joda..men det er så kjedelig å måtte finne opp hjulet hver forbanna gang..spesiellt når produktet allerede finnes..! =)

jau, jau...