TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Import av Supra fra USA

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #252057  av Serv

Hei.

Har i flere år drevet med import av biler fra japan samt import av rx7 fra forhandlere i usa. Tiden er kommet til at eg skal ha meg en ny Supra Non turbo. Denne gang en venstrerattet fra usa så det er mulig og få denne registrert.

Problemet mitt er vell at eg kun finner desse hos private personer og ikkje hos forhandlere i usa. Dette gjør meg litt nervøs med tanke på og sende 15- 18 000 $ til en fullstendig ukjent person.

Derfor lurte eg på om noen her viste om forhandlere som skaffer denne bilen eventuelt folk her som driver med import av slike og som gjerne ønsker og gi meg en pris på dette.

Eneste krav er at den har manuel gir og allerhelst skinn interiør.
 #252106  av FS-Styling.no

Bestem deg for bil og så kontakter du Schumacher Cargo i Oslo, så tar de seg av resten... De henter bil, inspiserer og tar seg av betalinga av bilen!

Kjøpte meg en ny R1 fra usa, og brukte de.... meget fornøyd!!

#252338  av 95TT

Eller så kan du kontakte speedforsale.com så skaffer Jeremy Blackwell deg en fin en sånn som han gjorde for meg så slipper du tenke på så mye mer. Han ordner alt papir arbeidet og alt. og til en rimelig penge, men om du har 18000 dollar så trenger du ikke å legge på så veldig mye mer før du har en TT da, men er litt mer avgift også da,

#252346  av Serv

95TT skrev:Eller så kan du kontakte speedforsale.com så skaffer Jeremy Blackwell deg en fin en sånn som han gjorde for meg så slipper du tenke på så mye mer. Han ordner alt papir arbeidet og alt. og til en rimelig penge, men om du har 18000 dollar så trenger du ikke å legge på så veldig mye mer før du har en TT da, men er litt mer avgift også da,
Jeremy har eg brukt før på rx7 men han ville ikkje ta på seg oppgaven med en nonturbo desverre. Grunnen til eg vil ha nonturbo er at eg planlegger og bygge motor fra bunnen siden eg sparer endel på avgiftene i første rekke.