Turbotrille skrev:Syns den bilen din er dritfeit, antakeligvis den feiteste her i byn ihvertfall.
CelicaTurbo skrev:Jeg stemmer i at dette er en av de reneste og tøffeste MR2 mk2 i landet, så blank og fin sort lakk gjør seg utrolig bra med den stylingen
Bj0rn skrev:Utrolig fin bil! Måtte rote frem det gamle brukernavnet, bare for å si detEr det orginalt turbo? Er det planer for godkjenning i tilfelle?
castman skrev:Grisefet bilGeez...
Plenty skrev:Veldig pen og gjennomført MR2...var turboen ct20B bolt on, eller måtte det modding til?
CelicaTurbo skrev:Har du merket noen forskjell på TRD-staget kontra det som stod der som standard?Har ikke merket noen forskjell, men nå hadde jeg X typen fra før.Men om man hadde kjørt x antall runder på en bane uten,også x antall runder med like etterpå så er det jo mulig at man ville merket forskjell :S
CelicaTurbo skrev:Har det orginale x-typen selv. Er ute etter en mer presis følelse på bilens ræv men har lurt på om TRD-staget egentlig vil hjelpe noe spesielt utover bilens orginale.. Men, det ser unektelig mye tøffere ut det TRD-staget daHar nylig puttet på TRD staget selv foran og bak , og kan ikke si jeg merket noe nevneverdig forskjell. TRD staget er faktisk tyngre enn det orginale. Har en bekjent som derimot har byttet til poly foringer både i opphenget bak og motorfester i tillegg til stivere stag i motor. Da hjalp det seg.