TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sideskjørt eller ikke?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #251784  av Stølen

Fikk en del tilbakemeldinger på mangel av sideskjørt sist jeg la ut bilder av bilen, da i sammenheng med dekkdimensjoner. Siden da har jeg sett på flere, og til og med bestilt og prøvd på bil. Dette så ikke ut i måneskinn, og jeg sendte hele skiten tilbake... Etter det har jeg lakkert kanalene, og det synes jeg holdt i bøtter og spann..! Har lagt ut noen bilder av dette, vil gjerne ha feedback av dere.
Vedlegg
Her er etter lakkering. Etter min mening er bilen komplett nå, og trenger ikke sideskjørt...
Her er etter lakkering. Etter min mening er bilen komplett nå, og trenger ikke sideskjørt...
Staselig1.JPG (70.68 kiB) Vist 133 ganger
Dette er før lakkering... kanalene er av en eller annen grunn grå! Standard eller fargesvinn..??
Dette er før lakkering... kanalene er av en eller annen grunn grå! Standard eller fargesvinn..??
Kanal-før.JPG (75.03 kiB) Vist 108 ganger
Disse sendte jeg tilbake til BS Bildeler... Rart det der.
Disse sendte jeg tilbake til BS Bildeler... Rart det der.
GoodFit.JPG (109.04 kiB) Vist 108 ganger

#251785  av hmsilset

Synes den er veldig fin uten sideskjørt jeg!

#251788  av inzane2012

syns den såg ganske snasen ut uten side skjørt:) men kan ha noe med at bilen er svart og at det da går litt mer i ett, hadde nok ikke sett så bra ut med den stylingen uten skjørta på en gul eller rød bil...men du kan jo se på greddy sine skjørt, syns di passer best på sw20, er ikke for store, men akkurat passe:) men når du du først har border front og panser, hva med border ventilerte frontskjermer og da?

#251789  av celicat23

Syns det ser halv-ferdig og dumt ut uten sideskjørt. Klar stemme for og montere det fra min side.

#251791  av hmsilset

Kanalene er grå fordi det er ett slags beskytteleselag der.Minner nesten
om fint sandpapir.

#251798  av injee

Sideskjørt kan være bra, og en kan være foruten!
Utifra nederste bildet ditt, så såg det bra ut uten synst jeg...

Litt off topic. Men niiiiiiice felger !! Pris?? Hehe!
 #251804  av Stølen

Masse forskjelige meninger her! Det er bra :D

Felgene er TSW Kyalami 17x7 foran og 18x9 bak.

Regn med ca 12000+ med 245/35/18 bak...

Men det er de verdt! :wink:

#252579  av kvassheim

sideskjørt helt klart! det ble straks bedre med lakkerte kanaler, men fremdeles "uferdig"
så bilen din på rudskogen forresten, ellers meget pen, likte og godt felgene.. stilig me 17 framme/18 bak