TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sinnsyk modelbil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #243816  av GhostRider88

Larsen skrev:Tror du skal lete lenge før du finner mer detaljert modelbil...
http://www.youtube.com/watch?v=SeUMDY01uUA

heeeelt utrolig hva som går ann å lage :shock: Den virker tilogmed!!! Det eneste denne bilen mangler, om man kan si det sånn er radiostyring så man kan kjøre med den 8) Tenkt hvor digg det ville vært å styre en slik modellbil og høre giringa osv :D

Vet at det ville vært utrolig kult, for jeg kjører konkurranse R/C bensin bil selv. En buggy ax5 med 4,5cc og 5hk på en scala 1:8 bil 8) det er morro
 #248315  av Razer

GhostRider88 skrev:

heeeelt utrolig hva som går ann å lage :shock: Den virker tilogmed!!! Det eneste denne bilen mangler, om man kan si det sånn er radiostyring så man kan kjøre med den 8) Tenkt hvor digg det ville vært å styre en slik modellbil og høre giringa osv :D

Vet at det ville vært utrolig kult, for jeg kjører konkurranse R/C bensin bil selv. En buggy ax5 med 4,5cc og 5hk på en scala 1:8 bil 8) det er morro
Hihi, 5 hester i en 4,5 ccm.. Godt du kan drømme:P
 #248319  av Larsen

Razer skrev:
GhostRider88 skrev:

Rc bilene har jo 1hk på 1 ccm.

Har tenkt tanken før på å bygge en rc bil med v8 E.L og girring
Kanskje det blir mini prosjekt på skolen jeg begynner på :D
 #248322  av Doffen696

Larsen skrev:
Razer skrev:
GhostRider88 skrev:

Rc bilene har jo 1hk på 1 ccm.

Har tenkt tanken før på å bygge en rc bil med v8 E.L og girring
Kanskje det blir mini prosjekt på skolen jeg begynner på :D
Fult muligt ja.

#248391  av 300zx-tt

He he,du er ikke inne i RC verden skjønner jeg...er riktig det att
du får 5hk i en 3,5-4,5ccm motor....på slutten av 80-tallet når
jeg kjørte RC-bil var det 1,6hk på 3,5ccm som var det råeste..
Litt senere var det 2,1hk på 3,5ccm motor...og utviklingen går
som vi ser... :lol:

#252847  av Rollaole

Kunne dem ikke trent ei rotte til å kjøre den? hehe 8)

Helt sjukt! hahaah

#252866  av GhostRider88

300zx-tt skrev:Hihi, 5 hester i en 4,5 ccm.. Godt du kan drømme:P

He he,du er ikke inne i RC verden skjønner jeg...er riktig det att
du får 5hk i en 3,5-4,5ccm motor....på slutten av 80-tallet når
jeg kjørte RC-bil var det 1,6hk på 3,5ccm som var det råeste..
Litt senere var det 2,1hk på 3,5ccm motor...og utviklingen går
som vi ser... :lol:

stemmer dette ja. Kjøpte meg en competition motor til min buggy da jeg syntes at 3,5cc ble litt daft. Gikk da opp til en 4,5cc motor med 5hk (står oppgitt på pakken) som var den dyreste. Kostet hele 4900kr. Mer enn bilen... Drar og går utrolig bra, og en rpm på 39000 så hyler det godt 8)