TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fet IS til salgs.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#253057  av celicat23

Har sett denne "live" på veien. Grisefet bil!!

#253058  av BrennaRacing

Synd han ikke skriver no mer info om bilen...Er litt lite å skrive at den er strøken..Burde fått med bredding og felgdim hvertfall

#253077  av tunamgu

Kombi 5-dørs?Useriøs...

#253636  av turbokjell

Ble litt skuffet over finishen på denne bilen faktisk, å eksosen er smaksak kan man si. Men alle sine meninger.

#253758  av BrennaRacing

Hva er galt med finishen?? Eneste er at jeg syns den er alt for dyr

#253913  av Ã¸xseth

han har jo tatt bilder av det mens den er våt.. kansje stygg i lakken?

#253941  av Neo

øxseth skrev:han har jo tatt bilder av det mens den er våt.. kansje stygg i lakken?
Noen som vet hvorfor han har satt en pris på 260 000 kr? Var nå mye vil jeg si, den er jo påkostet det er greit men man bilens verdi øker jo ikke i pris sellom den er stylet.

#254134  av Kebab gud

får nok ikke solgt den til den prisen nei.. uten effektøkning og som har gått så mye er det bare ønsketenking

#254145  av inzane2012

syns lexusen til varnes her på forumet er mye finere enn den der:)

#254147  av csstian

inzane2012 skrev:syns lexusen til varnes her på forumet er mye finere enn den der:)
ja den er rå!! synn at han selger den når han endelig er ferdig.Litt meire motor under huven der så hadde det hært en konge bil

#254302  av inzane2012

csstian skrev:
inzane2012 skrev:syns lexusen til varnes her på forumet er mye finere enn den der:)
ja den er rå!! synn at han selger den når han endelig er ferdig.Litt meire motor under huven der så hadde det hært en konge bil
tja, ikke så synd for di som ønsker seg en spess lexus, som meg f.eks:) og som heller ikke er anlagt for og gjøre di modsene han har gjort....