TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• skilt pÃ¥ fremfanger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #253191  av Doffen696

bakke84 skrev:lov å montere dette bak netting på stylings fronter?eller er det noe krav til synlighet på skiltet?
skiltet vil jo være leselig....
Skal vel være tilgjengelig for politiet å klippe av om ikke årsavgiften er betalt?

#253196  av Larsen

Det er strenge regler for hvor og hvilken vinkel skiltet kan plaserers i.

#253212  av inzane2012

bakke84 skrev:hmmm..
noen som vet hvor jeg finner lover om dette??tenkte å sette det bak gitteret..men ikke vis jeg risikerer bot før det...
stripse den fast så ingen problem å fjerne..
vist du har en fanger med ett "gap" i fronten, noe alla veilside sin berømte front, så kan du jo gjøre sånn som en her hjemme har gjort, fest skilet i to hengsler oppunder fangeren, så vil det bøyes bakover av lufta når du kjører;) hehe

#253215  av celicat23

Det er til og med regler for hvor høyt i fra bakken skiltet skal være montert. Bak netting kan du nok bare glemme. Det skal være godt synlig av mange grunner (fotoboks bl.a.)

#253226  av celicat23

bakke84 skrev:hmmm..jaja..får skrinlegge den tanken da..kjedelig at store skilte må henge midt i fronten...
men vis jeg setter den bak netting får jeg da bot eller bare advarsel??
Far fikk bot av ei med mensen iført nazi-uniform.