TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spredere til IS

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #253174  av CarinaTurbo

Sprederene i IS200'n min er gule, så jeg lurte på om det kanskje var noen som hadde noen som er hvite til salgs e.l.?? Var å hørte på nye, og de kostet ca 2700 pr stk.. Har litt mer lyst på hvite enn gule altså..

#253177  av tunamgu

Sjekk ebay uk,pleier å være en del.

#253178  av CarinaTurbo

Tenkte litt på det.. Men så er det jo forskjellige typer og greier da.. Dritt! :evil:

#253349  av lexusmann

SÃ¥ IS'n din da den sto til salgs,carinaturbo!!! Nydelig bil... :wink:
Dette var da noe offtopic...er det ikke en del arbeid å få av det gule inni sprederne?mener å ha lest noe om det her...ikke sikker om det er tilfelle, så hold your horses, folkens... :lol:

#253427  av CarinaTurbo

MÃ¥ vel si takk for det :D

Skulle tro det gikk ann å få ut det ja. Noen som vet???? :?:

#255934  av galx

Jeg har hatt oppe sprederne til min egen is200. "Bak" dem i ovnen på 100 grader i rundt 15-20 minutter, så drar du bare glasset fra selve lyktehuset. Men du må være kjapp...bruker du for lang tid, blir det fort kaldt og da vil limet ikke løsne. Lurt å gjøre skikkelig rent inni sprederen med det samme man gjør modifiseringen. For å montere glasset tilbake, gjør akkurat det samme på nytt i ovnen, så på med glasset. Påse at limet er pent fordelt og at det blir tett..

Bake bake kake :-)

#256161  av CarinaTurbo

Hehe.. Må vel prøve det da.. For det er bare å skru ut linsa inni der?? Og lyset blir bra etterpå??

Jeg er ingen baker, men kan jo gjøre ett forsøk :P

#256482  av galx

Lysene blir som nye. Mens du er i gang kan du jo gjøre det samme med hovedlysene, hehe.. Lakkere dem sort halvblank inni, samme kan man gjøre inne sprederne. Blir rått. :twisted: :D
Lykke til.
Vedlegg
CSC_0251.JPG
CSC_0251.JPG (275.74 kiB) Vist 2116 ganger