TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEmoN's D-spec supra projekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#238738  av demon

bilder.
Vedlegg
DSC_0584_m.jpg
DSC_0584_m.jpg (63.75 kiB) Vist 1044 ganger
Photo-0031.jpg
Photo-0031.jpg (157.81 kiB) Vist 1045 ganger
Photo-0045.jpg
Photo-0045.jpg (200.16 kiB) Vist 1048 ganger

#238749  av Stiansen

Grom! :D

#241974  av uLL_soKKen!

Awesome... Når er det min tur til å sitte på da? 8)

SÃ¥ deg i byen her en dag, flotte saker det der.
Keep it up!

#242008  av Andy_Celica

Satt på han en tur på Turbo performance klubb treff på rudskogen 13 mai, må si det var helt rått, bilen går bra og førern kan sakene når det gjelder drifting.

Siere bare Kenneth Moen Se opp :D

#242451  av demon

ullings: det gjelder å være på rett sted til rett tid. :wink:

andy: er vel litt igjen til jeg er på kenneth sitt nivå men jeg føler jo at jeg greier å holde en sladd da. :)
du skulle sett PM'en jeg fikk av aarumen dagen etter. :P hehe tror dama hans fikk kjenne det den kvelden for han var i form etter turen gitt. :D

uansett litt update på projektet:

etter TPK treffet så hadde eksosen delt seg under så jeg har en stor eksoslekasje som må fikses.
har motatt alu'radiator som skal monteres.

så må jeg og få somlet meg til å lakkere den andre fronten slik at det ser bedre ut.

toyparts var så elskverdig og koblet om ecu'en min på gatebil våler og jeg har fått injektor-driveren så da er det bare et tids spørsmål føre den er oppe å går med AEM insprøytning.

#243092  av uLL_soKKen!

[quote="demon"]ullings: det gjelder å være på rett sted til rett tid. :wink: [/quote]

Jeg vet hvor du bor... :twisted:

At han er flink Andy, det skal jeg ikke utsette noe på.

#243390  av aarumen87

demon skrev: du skulle sett PM'en jeg fikk av aarumen dagen etter. :P hehe tror dama hans fikk kjenne det den kvelden for han var i form etter turen gitt. :D
hehe :lol: du sier noen der :twisted: var i himelen jeg resten av dagen :D og ditt kom dama senere på kvelden og :wink: ( og der stoper vi :P )

ja det skal du ha Nils, drifte kan du :!: helt perverst rått :twisted:

#253430  av demon

på tide med en liten oppdatering igjen.

siden jeg har hatt litt god tid i det siste så har jeg fått somlet meg til å montere dysene, fuelrail'en, BTR'en, 3bar mapsensor, 2x walbro pumper, greddy oilcatchtank, dyse driveren, og AEM datasprutet.
sett bort ifra mange timer med feilsøking av feil ved montering av datasprut (ny ledning fra tenning's lås), feilsøking av hvorfor dynamo ikke ville lade (løs kontakt under dasjbordet) OG hvorfor ikke motor ville starte da jeg trengte det mest (dårlige plugger) så har det gått over all forventning. :lol:

til pumpene ble det lagt opp 2x 4mm2 med 30a sikringer og egne releer 2x 8mm bensin slanger med 1x8mm retur.

buret er mottat så det vil bli montert de neste ukene.
Vedlegg
Photo-0025.jpg
Photo-0025.jpg (115.6 kiB) Vist 1029 ganger
Photo-0017.jpg
Photo-0017.jpg (109.41 kiB) Vist 1020 ganger
Photo-0008.jpg
Photo-0008.jpg (116.61 kiB) Vist 1020 ganger

#253436  av demon

da jeg ikke rakk gatebil + at toyparts ikke kom på skogen heller så bestemte jeg meg for at jeg skulle ta med bilen over fjellet til unge her toyparts for å litt mapping og bremsing. :twisted:

fredag ble hengern lastet opp å meg og wildchildhgh tok fatt på turen over fjellet.
så iløpet at 30timer slitsomme så hadde vi rukket å kjøre tur-retur bergen, mappet og bremset 1x supra og sovet 4timer.

resultatet ble ikke så ille:
468,8hk 650mn på hjula. :D

prøvde å laste opp et filmklipp fra bremsinga men det gikk ikke. :(
Vedlegg
Photo-0005.jpg
Photo-0005.jpg (250.58 kiB) Vist 1030 ganger

#253455  av Thomas S

Legg den opp på youtube.com og link inn her :wink: Den videoen mp vi se :twisted: