TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyparts ara dyodag lør 11 aug Ã¥pner kl 10 start 11

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #253185  av TOYPARTS

om det hadde vært av interesse, så kunne vi laet en liste så kan vi finne en dato som passer når vi ser hvor mange det blir?? vi kan jo la dette stå noen dager så ser vi, prisene blir i så fall 625,- inkl mva pr bil om det er mer en 10stk
Sist redigert av TOYPARTS den 07 aug 2007 19:50, redigert 1 gang totalt.

#253197  av Larsen

Hvis datoen passer så skal jeg prøve å være med. Passer best med Lørdag.

#253221  av TOYPARTS

Dette må bli en lørdag ja, pils går det nok fint an å kombinere det med, kan jo ta grillings og pils hjemme hos meg etterpå en gjeng vel?

#253225  av Magne

fortsatt bare 2wd ja?

#253227  av TOYPARTS

Magne skrev:fortsatt bare 2wd ja?
jepp har ikke funnet det forsvarlig å investere 450.000,- for å få 4*4

#253228  av sindrejl

hadde vært råkult men må unnskylde meg med at jeg bor litt langt borte .. må vel ringe deg for å diskutere om det går an å få godkjent james sin bil også :)

#253234  av TOYPARTS

sindrejl skrev:hadde vært råkult men må unnskylde meg med at jeg bor litt langt borte .. må vel ringe deg for å diskutere om det går an å få godkjent james sin bil også :)
mja er bare å slå på tråden.

#253417  av TOYPARTS

jeg fåreslår lørdag 11 august, de som vil være med må sende meg en pm før fredag 10 august

#253597  av Kjelliken

kunne vert interesant å se hva corollaen har under der.. sikker bare 115 + - :roll:

#253599  av TOYPARTS

Kjelliken skrev:kunne vert interesant å se hva corollaen har under der.. sikker bare 115 + - :roll:
:D :D
er vel bare å prøve.

#253643  av Amund

Kjelliken skrev:kunne vert interesant å se hva corollaen har under der.. sikker bare 115 + - :roll:
Sånne tall kan du berre drømme om uten girkasse :roll: hehehe

#254609  av Kjelliken

:oops: ja det er sant.. plutselig en solskinnsdag er det girkasse i igjen... men hvor i helvete blir det av sola da???

#254766  av James

Jeg er med :D

#254792  av TOYPARTS

James skrev:Jeg er med :D
2wd.