Da er det vel på tide og oppdatere litt her..
17. juni var jeg i Kongsberg for å treffe "
stig@oppdal.net" her på forumet som hadde en 4A-GZE til salgs.
Noen lapper ut og noen mil senere var godsaken i hus.
4A-GZE'en skal plukkes, overhales og lakkeres sånn for ordens skyld.
Bestilte en del deler til motoren fra Ebay:
- Komplett pakningssett
- Topplokksbolter
- ACL Race ramme/veivlagre
- Stempelfjærer
- Registerreim sett
- Vannpumpe
- Oljepumpe
- NGK Iridium plugger
- Magnecor pluggkabler
- K&N dobbelkonfilter
- Walbro 255l bensinpumpe
- NST reimhjul-kit (øker trykk til 0,9 - 1bar)
- F1 Racing 6-puck clutch kit
Noen bilder:
Ut med den gamle skitne ekle klumpen:
Flotte hjemmelagde eksosanlegget mitt:
"Nye" flotte klumpen:
Fjernet servopumpe og a/c kompressor, og lagde ny brakett/strammer til dynamoen:
Ned med bensintanken for å montere Walbro-pumpe:
Prøvemontering av NST reimhjul-kittet:
Nye dekk ligger også på hylla:
Litt lakkering, måtte ha rette fargen i motorrommet også:
