TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jernring skal stoppe rÃ¥nerne

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#252951  av jumbo

Kommer vel litt an på måten det protesteres på, men er helt enig i at oppførselen de har vist i denne saken umulig kan hjelpe andre til å sympatisere med saken deres...

Ang. de som bor i storgata.... om man bor vegg i vegg med en offentlig vei må man etter min mening regne med trafikk der, også på kveldstid. Nekte folk å kjøre (vel og merke med normalt nivå av støy) av hensyn til de som bor der er etter min mening helt feil.

#253030  av Thomas S

Går utifra det er en del rånere som har litt høyere lyd en lovlig :roll: Og det fins faktisk folk som vil sove. Skjønner de som bor på Voss godt når det kjører en Skropel rundt i Voss sentrum opptil 20 ganger i løpte av en time med høy lydfaktor! Er dette tilfelle i denne saken støtter ikke eg dam shit!! De ødelegger nemlig fo oss andre :evil:

#253034  av Th4 Ghost

Thomas S skrev:Går utifra det er en del rånere som har litt høyere lyd en lovlig :roll: Og det fins faktisk folk som vil sove. Skjønner de som bor på Voss godt når det kjører en Skropel rundt i Voss sentrum opptil 20 ganger i løpte av en time med høy lydfaktor! Er dette tilfelle i denne saken støtter ikke eg dam shit!! De ødelegger nemlig fo oss andre :evil:
Tror du skal lese det Sindrejl skrev før du begynner. Saken får en litt annen tone da

#253053  av Thomas S

Tenkte mest på siste inlegget til jumo angående at folk skal tolerer råning når de bor nærmt en vei :wink:

#253841  av kvassheim

:shock: dette er ikke håndheving av loven, det er rett og slett rasisme! Hvis jeg er på kjøretur og blir nektet å kjøre gjennom notodden "fordi" jeg har bil, tror jeg det klikker.. tvinger politimannen til å spise hatten eller noe trodde vi mennesker hadde vokst fra det der, ku klux klan, anti rånebil og sånt.. Åpenbart ikke *sukk* rånerne på sin side oppnår lite med å sette fyr på ting å tulle å tøyse.. seriasly uncool som ali g ville sagt

#253853  av CelicaTurbo

rasisme er det vel ikke akkurat, men kanskje heller diskriminering ;) Den saken der ser ut til å ha dabbet av nå da etter at noen tente på et bolighus, og det har stått i media at det er åpnet forhandlingsmøte mellom rånere og politikere så kanskje det fører til noe. Det viktige er vel ikke om storgaten deres er åpen fremdeles, men at de har et alternativ sted å oppholde seg.

#253862  av sindrejl

såvidt jeg har hørt så ble det til at gata blir åpen på kvelden og stengt på dagen

#253917  av Th4 Ghost

sindrejl skrev:såvidt jeg har hørt så ble det til at gata blir åpen på kvelden og stengt på dagen
hva er poenget med å stenge den på dagtid?..