TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Top gear special

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #252543  av Th4 Ghost

Top Gear Polar Challenge Special Coming On July 25th!

In Top Gear’s most ambitious and arduous challenge to date Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond attempt to race from Northern Canada to the North Pole, 450 miles away. The terrain in between is some of the toughest on earth - a mix of mountainous land masses and jagged sea ice where temperatures can drop to a mind-numbing minus 65 degrees Celcius (minus 85 degrees Fahrenheit). Jeremy and James will be driving a specially adapted pick up truck whilst Richard will be travelling on something a little less high tech - a sled pulled by a team of ten Canadian Inuit Dogs.

Og som en liten bonus

James May has a new TV show called “James May’s 20th Century” currently airing on Tuesdays at 8 PM. Here’s a small preview:

Tatt fra http://www.finalgear.com

#252550  av oleb

vow, dette må jeg få med meg. regner med at episoden havner på finalgear kort tid etterpå. Når begynner neste sesong med top gear?

#252560  av Larsen

Kult. Må ha med meg disse ja :D

#252566  av Th4 Ghost

oleb skrev:vow, dette må jeg få med meg. regner med at episoden havner på finalgear kort tid etterpå. Når begynner neste sesong med top gear?
Aner ikke. Eneste jeg vet er at de er i full gang med å filme. Sannsynligvis vet de det ikke selv heller :P

#253889  av Larsen

Da er episoden lagt ut på finalgear. Ser at den kommer i en HDTV version som jeg velger å vente på.

#253891  av oleb

oioioioioi, hjem og laste ned! :D

#253915  av Th4 Ghost

Huff, det var en kald episode :D kan vel egentlig ikke si mer uten å ødelegge for de som ikke har sett den. Drit bra

#253965  av Magne

Ok... laster ned i 720p nå :D 1.5gig... nammenamm... :D

Skal bli fin å se på den nye Tatung 42" tven (pcskjermen) min... ;)

#253969  av celicat23

Flott program! TOP GEAR leverer som vanlig! :D Fikk lyst på artic truck hilux nå hehe

#253993  av Larsen

Har endelig funnet ut hvordan man brenner hd filmer på dvd til xbox'en så blir 1024 på hdtv'en imorgen :D

#254009  av sindrejl

celicat23 skrev:Flott program! TOP GEAR leverer som vanlig! :D Fikk lyst på artic truck hilux nå hehe
hehe samme her :D det hadde jo blitt et spennende bilprosjekt for deg da celicat23? ;) bare at du hadde senka den og satt på 34" felger :D