TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt Zupra. 2007

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#254008  av Zupra

Stiansen skrev:
Zupra skrev:
Stiansen skrev: Ay, typisk det der ja :? Vil si at det ser meget bra ut so far :D
Jepp. ! som jeg bruker å si. alt som normalt! Blir liksom ikke overraska lengere.. :wink:

Takk skal du ha.! Ja håper og rekke ACR. Men tåler ikke stort mer forsinkelse nå.. Når jeg får blokka fra supramannen så må jeg få den borret.!!! Også er det og montere alt ihop. ! Og da gjenstår Mapping. Og
vis man er ritig heldig.! Får jeg den bremset en plass åsså. Vidar Strand sin bremsebenk gikk i lufta på mandagen som hva. Så er blir ikke bremsing der ihvertfall. ! Isåfalla så må det bli i september eller.no.
Får håpe på no greie tall da vettu :D Bjørnstad Bil bremser? :wink:
Ja ikke så usannsynlig det..!

Vi får se.! Hadde egentlig lyst og bremse den i motorbenk siden
jeg har autotronic SM4. noe som Vidar er ekspert på.! Men kanskje.. :wink:

#254036  av Tvetern

Du bør bremse den i benk når du første har den ute. Mye bedre det. Du kan jo bremse den hos Anders Ringstad da. Han er jo en meget flink person som har greie på Autronic :) Jeg skal bremse min motor der...

#254039  av Zupra

bpracing skrev:Du bør bremse den i benk når du første har den ute. Mye bedre det. Du kan jo bremse den hos Anders Ringstad da. Han er jo en meget flink person som har greie på Autronic :) Jeg skal bremse min motor der...
Ja jeg skal se hva jeg har tid til.! Er litt lettere for dere som bor sørpå.!
For meg er det 20 timers kjøring hver vei. + den tiden det tar og bremse motoren. :?

Og bilen skal være klar til 24 - 26aug. Så har ikke all verdens tid på meg..
 #255080  av Zupra

Etter litt forsinkelser med blokk osv og venting på deler.!

Har fått kuttet ut i tunnelen og festet ny tunnel oppdatering til manuell kasse! Har også fått ferdig nytt pedal sett 3STK! :D
Har litt bilder under og over bilen fra sånn som det ser ut nå..

Så nå begynner vi snart montering av motoren.
Blokken ble selfølgelig forsinket fra sverige. Så får den på fredag.! Så skal jo den til borring. Så begynner kjøret.! Måtte også bestille ny mellomaksling. Ble litt for på kanten og bruke den fra automaten.!

Trenger forslag fra dere til hvilken diff jeg burde velge!?
MÃ¥ ha noe som holder.! 8)
Vedlegg
IMG_5567.JPG
IMG_5567.JPG (119.28 kiB) Vist 1305 ganger
IMG_5566.JPG
IMG_5566.JPG (139.88 kiB) Vist 1299 ganger
IMG_5563.JPG
IMG_5563.JPG (130.11 kiB) Vist 1308 ganger