TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• jeg trenger en vinge til celica supraen, forslag?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #254400  av TOYPARTS

noen som har et godt forslag til vinge på supraen? eller kan photoshope en på den? skal ikke ha fuglebrett eller stupebrett.
Vedlegg
mai 028.jpg
mai 028.jpg (111.89 kiB) Vist 76 ganger
1005.jpg
1005.jpg (75.84 kiB) Vist 76 ganger

#254409  av inzane2012

hva med en trd vinge?

#254450  av Alexander G

Finnes det noen som har tilsvarende form som den tak vingen som står på bilen. Det bør være noe like firkantet for å ikke ødelegge hele bilens firkantede linjer.

#254457  av TOYPARTS

Alexander G skrev:Finnes det noen som har tilsvarende form som den tak vingen som står på bilen. Det bør være noe like firkantet for å ikke ødelegge hele bilens firkantede linjer.
enig med du
på en annen side så har jeg ikke funnet noenting som jeg føler er kult på så gammel bil.

#254462  av celicat23

Skulle jeg satt noen vinge på bilen ville jeg fjernet takvingen først, og så gått for noe ala det som sitter på primera. Firkanta i formen, akkurat som supra'n:

Bilde

Noe større enn det så begynner det og bli litt fast & bi-curious.

#254495  av CelicaTurbo

Siden glasset går så langt bak ville ikke jeg ha plassert noen spoiler bakerst ihvertfall, det tror jeg bare vil se rart ut. Til nød kan det fungere med en lav spoiler lignende den orginale mk3-spoileren. Jeg ville nok også gått for å endret den takspoileren til noe en anelse større, men med samme basisform. Kanskje en mer vinklet spoiler, men jeg tror det fort blir utrolig harry om det blir for stort og groteskt :lol:

Jeg synes igrunn den ser bra ut som den gjør nå, det er litt vanskelig å se for seg noe annet.