TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da stikker jeg snart til Trondheim :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #254401  av FireWalk

Har ikke vært mye på forumet på en stund.. men kan jo like gjerne medele alle at jeg nå stikker til Trondheim om noen få timer, skal være på Bjørnstad bil til mandag for tuning med bilen. :-)

Så om noen vet om noen begivenheter i Trondheim som jeg burde besøke mens jeg er der så må dere skrike ut snarest. :twisted:
 #254407  av inzane2012

FireWalk skrev:Har ikke vært mye på forumet på en stund.. men kan jo like gjerne medele alle at jeg nå stikker til Trondheim om noen få timer, skal være på Bjørnstad bil til mandag for tuning med bilen. :-)

Så om noen vet om noen begivenheter i Trondheim som jeg burde besøke mens jeg er der så må dere skrike ut snarest. :twisted:
have fun:) kanskje jeg tar meg en tur til ålesund i neste uke i håp om kanskje få prøvekjørt bilen din før du skal selge den? hehe

#254429  av FireWalk

Tar nok en uke eller to på bjørnstad.. er en del ting som skal gjøres. kan vel kalle det "siste" finish hva motor og datasprut angår. Skal sette på nytt sprut samt benking, fiksing av diverse småting osv.. :-)
 #254431  av Rømmling

inzane2012 skrev: have fun:) prøvekjørt bilen din før du skal selge den? hehe
salg på gang??

#254481  av FireWalk

blir nok det ja.. Er på vei oppover nå. Vi er 4 stk på en liten road trip.. Hehe..
Vedlegg
da var den stroppet fast.
da var den stroppet fast.
29072007354.jpg (490.26 kiB) Vist 146 ganger

#254485  av inzane2012

FireWalk skrev:Tar nok en uke eller to på bjørnstad.. er en del ting som skal gjøres. kan vel kalle det "siste" finish hva motor og datasprut angår. Skal sette på nytt sprut samt benking, fiksing av diverse småting osv.. :-)
jeg har god tid jeg;) har jo noen kompiser som bor i volda som jeg er ofte på besøk hos, så da passer det bra og ta en tur til ålesund om ikkje for og prøve bilen, så berre for og ta seg en tur:)

#254498  av Rømmling

hva er grunden til salget da?
selge etter så mye jobb på en nydlig bil. er vel ikke helt friviliger eller?

#254522  av inzane2012

han vil vel ha noe nytt og drive med:) men er egentlig litt bra at han skal selge den og, så får kanskje flere øynene opp for mr2;) og den der er jo det gjort ganske mye med så den som kjøper den sparer jo mye penger...bortsett fra når ting går skeis:P

#254532  av sindrejl

kunne virkelig tenkt meg den mr2'en så synd det blir billig bil og leilighet på meg istedet, men men

#254534  av inzane2012

sindrejl skrev:kunne virkelig tenkt meg den mr2'en så synd det blir billig bil og leilighet på meg istedet, men men
U and me both...

#254550  av Larsen

inzane2012 skrev:han vil vel ha noe nytt og drive med:) men er egentlig litt bra at han skal selge den og, så får kanskje flere øynene opp for mr2;) og den der er jo det gjort ganske mye med så den som kjøper den sparer jo mye penger...bortsett fra når ting går skeis:P
Syns det er greit at ikke så mange kjenner til disse bilene jeg. Tøft å ha litt spesiell bil, blir fort kjedelig da det er så mange som har det samme.

#254558  av inzane2012

Larsen skrev:
inzane2012 skrev:han vil vel ha noe nytt og drive med:) men er egentlig litt bra at han skal selge den og, så får kanskje flere øynene opp for mr2;) og den der er jo det gjort ganske mye med så den som kjøper den sparer jo mye penger...bortsett fra når ting går skeis:P
Syns det er greit at ikke så mange kjenner til disse bilene jeg. Tøft å ha litt spesiell bil, blir fort kjedelig da det er så mange som har det samme.
nja, er sånn både og, men når er jo bilen til firewalk temmelig spesiell i seg selv da:) og sånn som jeg ser det, så går det bare 2-3 mr2 i hele sogn og fjordane, inkludert min, så for min del kan det godt komme noen flere:P

så lenge det ikke blir sånn bmw e30 325 opplegg så skal jeg ikke klage, berre her i den lille bygda min kom det plutselig 4 sånne i cab versjon på sikkert en måned :shock:

#254561  av Larsen

inzane2012 skrev:
Larsen skrev:
nja, er sånn både og, men når er jo bilen til firewalk temmelig spesiell i seg selv da:) og sånn som jeg ser det, så går det bare 2-3 mr2 i hele sogn og fjordane, inkludert min, så for min del kan det godt komme noen flere:P

så lenge det ikke blir sånn bmw e30 325 opplegg så skal jeg ikke klage, berre her i den lille bygda min kom det plutselig 4 sånne i cab versjon på sikkert en måned :shock:
Med den utviklingen mr2en har hatt de siste årene så ser jeg ikke bort ifra at den blir likestilt med mange BMWer om noen år desverre.

#254577  av oleb

Mr2 begynner å bli farlig populær ja :o
Uansett så er den bilen der en one of a kind. Vil driste meg til å si at det er norges nest mest strøkne mr2.

Gleder meg til å se resultater fra bremsingen.