TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Masse spottings pÃ¥ ferietur!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #253108  av premo

To Lexus IS220/250 med to tilers avstand mellom Flå og Noresund(den ene blinket og hilste med lysene) forrige Onsdag.

Og mange fine på Rudskogen.. Hadde en MK5 GT4 som bodde tvers over meg på campen bl.a og fikk filmet en del biler på banen :)

Traff en Celica MK6 mellom Strømstad og Svinesund som hilste med lysene(kan ha vært en 96+ GT4) på tirsdag.

Traff også en del MR2 etter veien bl.a en mørk grå med rev 6 baklykter tror jeg på E16 mellom Oslo og Hønefoss på fredag morgen.

Og så sto det en MK1 MR2 utenfor et av nabohusene til muttern på Sem utenfor Tønsberg.

mange andre også men husker ikke alt :)

#253145  av sleeper

Var du på gatebil på rudskogen? hvis du har filmet noe v når en st205 var utpå der så hadde det vært fint om du la det ut! :D (gjerne i bra kvalitet!)

#253289  av premo

jeg var dessverre ikke der når det kjørte noe ST205 på banen :( men filmet litt andre toyotaer da. bl.a T23'en med 3S-GTE :D og filmet Soltec en del og da :)
 #254594  av OrIoN89

premo skrev:Traff også en del MR2 etter veien bl.a en mørk grå med rev 6 baklykter tror jeg på E16 mellom Oslo og Hønefoss på fredag morgen.
Kanskje du møtte meg, men jeg har en mørk grønnblå en. Singel eksos..

#254737  av premo

ganske sikker på at det var deg ja. møtte deg på sollihøgda rundt 9 om morningen fredag 20/7