TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interesse for gruppekjøp av bilstereo? :)

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #254436  av @lpher

Vil bare lodde stemmninga angående ett eventuelt gruppekjøp av bilstereo...er dette noe gutta boys (og noen få girls) her inne kan være interesert i? :)

Jeg legger denne posten på bilstereo-delen for å få respons...men vil..om det skulle vise se å være stemning for det...lage egen tråd under kjøp og salg ;)

So...hva kan det tenkes at folk er inne er interesert i å gjøre ett varp på da? :D 2-DIN spiller? Vanlig headunit?

#254442  av Mr2Even

Tja det blir jeg kanskje med på :)

#254444  av SuperZite

Hva er det snakk om da? Litt mer info hadde vært fin.
Er det snakk om fult anlegg, eff trin. bass, front set, headunit eller bare deler ?

#254487  av Helmer

SuperZite skrev:Hva er det snakk om da? Litt mer info hadde vært fin.
Er det snakk om fult anlegg, eff trin. bass, front set, headunit eller bare deler ?
Det er jo det han spør om, hva folk er interessert i å gjøre ett kupp på!

#254501  av SuperZite

Helmer skrev:
SuperZite skrev:Hva er det snakk om da? Litt mer info hadde vært fin.
Det er jo det han spør om, hva folk er interessert i å gjøre ett kupp på!
Ok.. Da misforsto jeg.

#254514  av angrykid

Meget mulig man kan være interessert i noen 10" som klarer seg bra i 15-18 liters lukka kasse.. Monoblokker er jo også litt interessant.

#254521  av injee

Sub-elementer som spiller bra i små kasser... that's what i need... hehe

#254767  av Xlr8

trenger spiller=) gjerne med sån fancy dvd greier og sjerm som popper opp:P

#254797  av rune89

Xlr8 skrev:trenger spiller=) gjerne med sån fancy dvd greier og sjerm som popper opp:P
Muligens jeg å, men spørs pris

#254808  av Magne_F

Trenger også spiller. Vanlig headunit. :-)

#254815  av @lpher

Skal sette opp noen forslag jeg :)

#254816  av sindrejl

trenger BILLIG spiller som støtter ipod, men må ha den raskt så blir vel sony'n

#254869  av CreeVal

Skader jo aldri med noe nytt, men nå har ikke jeg verdens beste økonomi akkurat nå så det må først bli om 3-4 mnd... Er under førstegangstjeneste + bensinstasjonjobb, men det er ikke mye innbringende... Pluss det faktum at jeg fikk baksmell på skatten.

#254895  av Pitchyou

pop ut touch sjerm, for å bruke med carputer. gjerne en som kan monteres opp ned. (ikke spiller)

#254932  av Mr2Even

Jeg har lyst på et godt nytt frontsett(lettspilte) med eksterne diskanter og delefilter, og en fancy spiller (og kanskje to gode subber - lettspilte ) :wink: :)