da ser det ut til at det meste er i boks og at jeg muligens klarer å bli klar med 6 trinns innen rudskogen i september
Greven skrev:Ryktene vil ha det til at giroverføringen på nye kassen er nesten ferdig ombygd..er helt ferdig nå hehehe ferdig sveist og alt og passer dønn, blir bra dette. Tunnel er lovet den 10 august.TUNNEL!!! Gi en lyd når den er i hus...
Greven skrev:Når har du "short shift" kittet?? Så siste del av overføringen kan bygges om?hehe tunellen kommer den 10 og shortshift kommer neste uke, opphenget kommer på mandag, tenkte jeg skulle plukke kassen ut av bilen i morgen en gang om jeg blir ferdg med en mk3 som tar opp plassen på ene bukken, da er det faktisk bare til å slite ut stolene, konsoll og tepper og begynne å sage og tilpasse.
Må jo ha kassen klar, slik at målene blir riktig når tunnelen skal bygges om.
NB: Alle mine mål er dønn!! Skjønner ikke helt det, for enkelte påstår at jeg ikke er helt i lodd...
Greven skrev:Når har du "short shift" kittet?? Så siste del av overføringen kan bygges om?Nei nei, men det kan jo vel stemme det, men jeg vet ihvertfall at du er flink..
NB: Alle mine mål er dønn!! Skjønner ikke helt det, for enkelte påstår at jeg ikke er helt i lodd...
Turbotrille skrev:godt poeng trilleGreven skrev:Når har du "short shift" kittet?? Så siste del av overføringen kan bygges om?Nei nei, men det kan jo vel stemme det, men jeg vet ihvertfall at du er flink..
Trenger ikke være helt i lodd for å være flink heller..