TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• jeg trenger en turbo!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #255342  av uni-p

Hei, det er vel ikke noen hær som har en turbo til supra mk3 liggende. kjøpte en av qurtis her på forumet for ikke så lenge siden, men det ser ut som motoren min spiser turboer, så jeg har plukket ut hele shiten å skal sende den til overhaling, men som sagt så trenger jeg en turbo. vært fint om noen har noe liggende?

#255356  av DB

Hei, jeg har to turboer til mk3 liggende, tar imot bud.

#255364  av uni-p

hei. hørtes brs ut det. jeg betalte 2000.- pluss frakt for den forrige jeg kjøpte da. er de brukte eller? hva synes du at du vil ha for dem da?

#255370  av DB

Hei. di er ikke nye nei. men skal være i god stand. kunne tenkt meg 3000 pr stk jeg da.

#255374  av uni-p

jeg må ha en!!!!! kan jeg få mobilnummertet ditt på et vis? jeg kan godt gji deg mitt her vis du ikke vil legge ut ditt her? syns det er mye bedre å komunisere over telefon..?

#255413  av DB

Du har fått pm

#255417  av uni-p

jeg kan ikke se å ha motatt noe pm..?

#255427  av DB

Hmm. send meg nr ditt da. så ringer jeg deg.

#256308  av Qurtis

Hei, det må jo være en grunn til at motoren din spiser "turboer"

Kan det være at du har for lavt oljetrykk?

Vet at av erfaring at turbo er det første som ryker ved lavt oljetrykk....eller lite olje

Du kan ikke bare behandle symtomet, du må finne årsaken....

Best å sjekke litt, du kan ikke kjøpe ny "brukt " turbo hver 2 ,mnd...

Lykke til :lol:
 #256338  av uni-p

jeg tror jeg har funnet årsaken, som nevnt ved første innlegg, så har jeg plukket ut motoren for å sende den til overhaling. grunnen til lavt oljetrykk er vel ødelagte rådelager og gåene ventiltetninger. men nå blir ivertfal alt i orden, med garanti å full pakke. gleder meg bare til alt er på plass under panseret!!!