TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gul mk1 i Ã¥sane/bergen.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #255558  av villejan

Det ble observert i åsane med masse godlyd. Som pysjhpop og masse lyd. Noen som har sett denne?

Lurte på om det kanskje var noen som satt på noe specs. på den?
 #255559  av James

villejan skrev:Det ble observert i åsane med masse godlyd. Som pysjhpop og masse lyd. Noen som har sett denne?

Kjenner til denne ja :) Sykt fet mr2 mk1! Har det meste den alt fra coilovers til gt40 panser, scanstylingfront og ikke minst 4agze motor med turbo. Mener han sa den var benket til 353hk på 1.5 bar i ladetrykk. :twisted:

#255562  av villejan

Noen bilder?

Hvem er det som har denne da?

Vet han på åsane start og dynamo har en gul en.
 #255585  av Amund

James skrev:
villejan skrev:Det ble observert i åsane med masse godlyd. Som pysjhpop og masse lyd. Noen som har sett denne?

Kjenner til denne ja :) Sykt fet mr2 mk1! Har det meste den alt fra coilovers til gt40 panser, scanstylingfront og ikke minst 4agze motor med turbo. Mener han sa den var benket til 353hk på 1.5 bar i ladetrykk. :twisted:
Nåja, det va no å ta litt hardt i. Den er bremst til 250 hjulhester på 1.43 i trykk, moment ville han ikkje ut med :roll: (noe som er forholdsvis lavt i forhold til ein 3sgte for eks.)
Coilovers er vel ikkje montert, var i vert fall ikkje det sist eg snakka med han. Mulig han har fått tak i ny ic og kammer, så han kan få ut mere hester no.
Den går godt i vert fall, setter seg meget bra, det kan eg skrive under på :wink: Skal bli spennende å sjå om han blir frakjørt av ein orginal cs motor :roll:
Kult det "GT40" style panseret han har laget ja, bilen er grisefeit. Berre synd den blir brukt så lite...
Stemmer at Buhrmann på Åsane start og dynamo har en gul mk1, men den har vel ikkje vert i bruk på fleire år... Trur han vart litt lei av å få innbrudd i bilen sin liksom....

#255701  av James

har sikkert fått med meg feil då ja... Mener bestemt at han sa den var benket til 353hk ,men kanskje det var Nm han mente :) Var jo helt i himmelen når jeg så denne bilen her :) hehe. Vet han hadde coilovers liggende ,men disse er da kanskje ikke blitt montert enda..