TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stiansen`s bildetrÃ¥d [Update: Høsttreff]

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#248713  av celicat23

Fint og se gamle bilen bli tatt vare på, selv om den har fått noe vinyl på seg :lol:

#249807  av Jon Are

celicat23 skrev:Fint og se gamle bilen bli tatt vare på, selv om den har fått noe vinyl på seg :lol:
Vinylen er din venn. :lol:

#249808  av Jon Are

Ble pene bilder av dette ja Stian. :)

#249864  av Stiansen

Jon Are skrev:Ble pene bilder av dette ja Stian. :)
Good :D

#250677  av Stiansen

Da har jeg fått tak i Trial-versjon av Photoshop og sittet litt i kveld.. Ble meget fornøyd med dette bildet selv, håper flere liker det :)
Kommentarer mottas med takk :)

Det er Celicaen til Jon Are her inne bare for å nevne det :)

1024x768 *
Vedlegg
Jon Are Nice Sensur.jpg
Jon Are Nice Sensur.jpg (76.88 kiB) Vist 1530 ganger

f

#251270  av hugomidt

korleis får du autograf i "ramma"??

#251286  av Stiansen

Trykk på den tekst-knappen, og så kommer det vel opp et eller annet synes jeg og huske, så skriver du inn det som skal stå før du plasserer det :wink: Gjør det for det meste i Picture It! jeg da, bare redigeringa på det siste bildet som er gjort i Photoshop :wink:

#255661  av Stiansen

Da var det endelig på tide med en oppdatering her.. Har i mellomtiden kjøpt meg et nytt kamera i form av et Canon EOS 400D, har ikke fått testa så mye, men det virker som et knallbra kamera til min bruk hvertfall. :)

Så til updaten.. Var innom mr.ourom og elino her på forumet og tok litt bilder i går :) Enjoy, og kommentarer og kritikk er mottas med takk :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Og det beste (mener jeg selv :) )

Bilde
Sist redigert av Stiansen den 06 aug 2007 23:06, redigert 1 gang totalt.

#255663  av Stiansen

Noen til: :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#255668  av Stiansen

celica_st185 skrev:Meget bra bilder, for ikke å snakke om fine biler :)
Takk, kan ikke bli mere enig der :D

#255671  av KeNsA

OOooh holy crap! Fytti katta det er så magiske biler de der! :twisted: Helt sinnsykt råe bilder Stian!! :D

#255688  av celicat23

Fine bilder, men noe myke - og til dels for mørke så noen detaljer blir borte. Men du har helt klart øye for og ta bilder.

#255743  av Stiansen

KeNsA skrev:OOooh holy crap! Fytti katta det er så magiske biler de der! :twisted: Helt sinnsykt råe bilder Stian!! :D
Takker :D

#255745  av Stiansen

celicat23 skrev:Fine bilder, men noe myke - og til dels for mørke så noen detaljer blir borte. Men du har helt klart øye for og ta bilder.
Takk, bra å høre :wink: Er ikke så veldig god på redigering enda, men det kommer forhåpentligvis :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13