TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• IS250 - fargeforvirring pÃ¥ svensk

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #255884  av tunamgu

For meg ser det ut som hvit,men i annonsen står det parlemoblå.Selgeren sa at det ikke er helt hvit.Blir helt forvirra.Hjelp?
Bilde
Bilde

#255886  av Amund

hvit med blå perlemor er vel stikkordet her tenker eg :wink:

#255887  av tunamgu

Hva vil det si?Jeg har aldri hørt/sett sånn farge.Heller det mot hvit eller blå?Hvilken farge er det på Lexus hjemmeside?

#255888  av Amund

blir nok den som de kaller White pearl tenker eg.
hvit perlemor vil si at grunnfargen er hvit, men at klarlakken inneholder blå flak. som gjør at i riktig lys, og fra noen vinkler får lakken et blått skjær.
Liker hvit perlemor meget god personligt 8)

#255890  av Zepticon

Hvit med blå perlemor er etter min mening noe av det peneste som er av farger. Du legger føst en hvit lakk som vanlig, men blander inn perlemor-korn i klarlakken. Dette vil få det til å se ut som om det skinner blått fra lakken i enkelte vinkler.

#255926  av galx

Var innom Lexus Norge for litt siden. Da så jeg på en is220 med denne fargen. Den var veldig spesiell. Den var liksom litt isblå-hvit. Vanskelig å forklare, men det var denne fargen jeg virkelig la merke til. Utrolig pen.

#255936  av tunamgu

Tror også denne fargen blir pen.

#257730  av @lpher

Importere bil fra sverige?

#257753  av tunamgu

Ble litt for dyrt for meg,så den er på vet foreløpig.Men ser ingen problemer å importere fra sverige.

#257879  av @lpher

tunamgu skrev:Ble litt for dyrt for meg,så den er på vet foreløpig.Men ser ingen problemer å importere fra sverige.
Siste jeg sjekka så er fremdeles bilene vesentlig billigere lengre ned i europa da ;)