TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• initinal d the movie

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #255425  av BT-GTI

ok har leita i en haug med andre temaer om akkurat dette temaet men har kunn funnet det som står om serien og tegneserie filmen

MEN HAR NOEN SETT den virkelige filmen?

makan den er rå... fant den ved en tilfeldighet på narvesen etter jeg hadde kjøpt meg en ostepølse...

ANY WAY

filmen er selvsagt basert på serien. noen av karakterene er litt forandra på for å få dem litt mer spennende på "ekte"film. men bilkjøringa er meget bra og i forhold til the fast and the furious er det ikke med sånn data animasjoner når det gjeder bilkjøring.

digger denne fimen må sess

http://movies.virginmedia.com/player/de ... =trl&psec=

#255432  av ErlingK

Bestilt nå :D

Erling

#255435  av Elstad

Jeg har den, det er en meget bra film.Fikk så lyst på en Trueno når jeg så den filmen

#255436  av soltec

Okei! kitt uenig om at den filmen er bra. såg den for en par dager siden, bilkjøringen var ganske bra men resten av filmen.... har ikke ord.

#255440  av Dalan

soltec skrev:Okei! kitt uenig om at den filmen er bra. såg den for en par dager siden, bilkjøringen var ganske bra men resten av filmen.... har ikke ord.
Hehe samme her.. Jeg orka ikke se den ferdig :o

#255474  av Th4 Ghost

Så filmen for et år siden eller noe (før den var dubba til engelsk). Må si meg enig i at det ikke akkurat er den beste filmen, men om man har sett serien, så er den definitivt verd å se

#255532  av chris

*downloading* :D

(må jo laste ned for å se om den er verdt å kjøpe :P)

#255637  av MacGyver

Den er knapt vært tiden det tar å laste den ned denne filemen,
makan til dårlige greier, terningkast 2 fra min kant. den får så høy score pga den var litt morsom til tider..

og gtr som var på coveret var heller ikke med i filmen, luddig.. :)

Men ønsker en å kaste vekk en time og 45 min med japansk film så er dette saker ;)

#255653  av Th4 Ghost

Skylinen er med jo? Er broren til han med rx7'en som har den, lenge siden jeg har sett den så husker ikke om den var med i racene.

Som jeg sa, om du ikke har sett Initial D serien, så er ikke filmen verd å laste ned, men om man har sett den, så blir den faktisk litt kul ;)

#255787  av sindrejl

enig med ghost, filmen egner seg kun for ID fans og er av den grunn helt ok, men fet kjøring. Ellers suger den stortsett :)

#255956  av cameleon

noe av det dårligste jeg har sett på lenge. så ikke ferdig filmen en gang, Ekendig. Terningkast 1. :?