Jada.. Grunnet mye jobbing og andre ting så har dette "lille" prosjektet mitt begynnt å tatt ganske mye mer tid en først planlagt
Har fått tilpasset 89+ vingen, noe som krever en del nye hull på skjermene og bakluka. Hull til orginalvingen er sveiset igjen. Kun hullene på midten av bakluka passer overens med nye vingen.
Ser på en del amerikanske forum osv at de bare limer på vingen når de bytter, men det synns jeg virker litt jalla.. Jeg kjøpte nye klipps og braketter på toyota, de kostet ikke mange kronene.
Har også fått gjort litt med motoren. Sveiset i temp sensor til olje og sveiset igjen returen fra den orginale oljekjøleren i bunnpanna.
På rådetappene på veiva kan man se litt blånering, lurte på om dette kunne komme av varmgang og pga lavt oljetrykk el.
Så jeg skrudde av skålene på rådene, men etter ca3-4år med det dobbelte av orginal effekt, ser det nesten nytt ut! Veiva ser fortsatt nypolert ut og på lagrene er det litt slite merker, men det er jo ganske normalt..
Men i går ble jeg mildt sagt ganske irritert.. En kompis hadde lånt sveiseapparatet midt, men noen knotpunger av noen forbanna idioter har brytet seg inn på plassen de skur og stjelt bruksbilen hans, sveiseapparatet mitt og masse annet småtteri

Måtte de brenne i helvete, kunne ivertfall vente til jeg har fått sveiset meg ferdig på bilen