TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor finner jeg karosserideler billigst?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #256145  av Crafter

Heisann!
Har akkurat kjøpt meg mr2 mk1 og trenger noen deler.
Er på utkikk etter begge forskjermene og komplett fanger forran og lurer på hvor jeg kan finne dette billigst? Toyota skulle ha 2060,- per forskjerm og 3-4000,- (husker ikke helt) for plastfangeren forran. Mulig å finne dette billigere?
Finnes det kanskje noe i England eller USA?

-Daniel-
 #256167  av proson

Crafter skrev:Heisann!
Har akkurat kjøpt meg mr2 mk1 og trenger noen deler.
Er på utkikk etter begge forskjermene og komplett fanger forran og lurer på hvor jeg kan finne dette billigst? Toyota skulle ha 2060,- per forskjerm og 3-4000,- (husker ikke helt) for plastfangeren forran. Mulig å finne dette billigere?
Finnes det kanskje noe i England eller USA?

-Daniel-
Du får sikkert kjøpt det fra ebay.co.uk, men da tar du en stor sjanse, for det er null garanti for at skjermene er i god stand da! Jeg kjøpte mine fra Toyota selv, det er nok den dyreste, men BESTE løsningen!

Eller kjøp brukt;) Jeg har kanskje en fanger liggende.....

#256174  av Crafter

Det koster å være kar ja ;-)
Blir vel til at jeg bestiller skjermer fra toyota da. Finne brukt er jo en mulighet, men de er vel somregel rusta bort.

#256296  av ure

Prisene du har fått på fremskjermer var litt drøye syns jeg... Kjøpte nye selv til min mk1 hos jeger (Toyota Bergen) for ca 2 år siden og bet litt over 1000 lappen per stk... Frontfanger er sikkert i to deler, plasten utenpå og selve stålet inni, bet ca 2500 for bare stålet inni selv. Skjekk dette.

#256314  av Crafter

Syntes også det var litt dyrt ja. Skal prøve å ringe til Toyota Bergen og høre på priser der. Rart at det skal variere så mye, går vel heller ikke ann at prisen har steget med 1000 kroner på 2 år? Ringer Bergen til uka så da får jeg pris derfra. Skal sjekke det med stålet....

#256467  av Kanakkas

Ang karosserideler så skaffer VENG en god del. De holder ihvertfall til i Oslo, sikkert andre steder også.. De hadde ikke i Online katalogen, men er ikke alt som står der, kan være værdt å ringe dem. http://www.veng.no/

#256484  av proson

Kanakkas skrev:Ang karosserideler så skaffer VENG en god del. De holder ihvertfall til i Oslo, sikkert andre steder også.. De hadde ikke i Online katalogen, men er ikke alt som står der, kan være værdt å ringe dem. http://www.veng.no/
De har ikke... De stedene jeg kjenner til der du kan finne karosserideler til MK1 er: bilopphuggeri, ebay.com, privatpersoner og Toyota + et par MR2 klubber i england og USA... Framskjermer har jeg funnet bare hos Toyota... nytt altså.