TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rapport fra danmarkstur og astina.dk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #256085  av |plumbo

Fikk et spontant innfall på søndags kvelden når jeg satt og surfa på nette. Det er forlang vente tid på ting fra astina.dk så jeg bestemte meg for og kjøre ned :) dro på mandag fra hamar i 12 tia nedover mot danmark .

når jeg kom til oslo havna jeg bak en svart ( møkkete ) celica med de firkanta baklyktene . sto bak han i bom ringen ;) litt etter hvert da vi kom til råde havna vi bak en eldre supra ( en strøken blå en ) hvem sin det var vet jeg ikke ..

etter og ha passert göteborg begyner vi og leke med 3 motorsyklister :D
for og si det midlt SVENKER ER KLING GÆRNE :D ene karen legger seg på sia mi og bare vaker der , plutselig tar han sats ( i 140kht ) hopper opp på tanken ( så han blir sitende der ) og gir bånn gass :D . stopper etter hvert og slår av en prat med disse morrsome svenskene :)

Deretter går turen videre til odense hvor vi sover .

dagen etter drar vi til fjeritslev ( 1 time unna hirtsjahls ) og denne dagen er det div motorsyklister som gjørseg bemerket med og hilse og gasse på :)

på onsdag kl 9drar vi ned til grindsted ( ikke langt fra legoland )fra fjeretslev. kommer etter hvert til astina.dk forhandleren, og slår av en prat der ( de har stengt på tirsdager av en merkelig grund ... ) får kjøpt klare blinkere og kromma pærer til de + blå pærer til hoved lys og park lys.

derretter vender vi snuta hjem til norge og hamar i 12-13 tia. er hjemme på hamarigjen kl 02.00 om natta . på en dag har vi da kjørt gjenom nesten hele danmark , fra malmö opp til svinesund og deretter opp til hamar en tur på tur retur 260mil som er tilbake lagt på 3 dager :D

Denne turen anbefales hvis du har tid til det :D
Vedlegg
DSC00986.JPG
DSC00986.JPG (244.12 kiB) Vist 590 ganger
fin snittfart nedover
fin snittfart nedover
DSC00958.JPG (218.58 kiB) Vist 594 ganger

#256099  av jumbo

Vel, du skal vel hvertfall ha at du er ekte autofil dersom du kjører Hamar-Danmark for å handle noen pærer :lol:

#256109  av |plumbo

hehe ja kan vel sidet sånn at jeg har kjørt på corollan min 100 k siden jeg fikk den for 2-3 år siden ( og da har den stått et halvt år på ombygging :D )

#256123  av Tiendreal

kjørte du E6 innover? meget mulig det var meg du kjørte bak, var det på Alnabru du kjørte igjennom?
Lett og kjenne igjen bilen min: Mit A.B.S ^^
Vedlegg
DSC00194.JPG
DSC00194.JPG (45.93 kiB) Vist 597 ganger

#256140  av |plumbo

stemmer noki det sto bak deg i bom ringen og bemerka at du hadde en fin bil ;)

#256148  av Tiendreal

hehe, jeg så deg i speilet mente jeg, syntes at den var styla litt så jeg kommenterte det til han som satt på med meg =)
lukta det litt surt etter meg? trur jeg kjører litt på en 50-50 olje bensin mix når jeg gir på litt =P
veldig fin bil foresten, likte fargen =) hehe ja fy faen bilen min er møkkete, har regna så jeg får jo alldri vaska den.... hehe du får si ifra neste gang du drar nedover da :) så skal du få se på jævli gammal bil hehe

#256191  av |plumbo

Ja den er gjort litt med ja :D : http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... sc&start=0

gammal bil ja :D kjøpte en i dag faktisk ;) : http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=24511
Corolla gt twin cam;) leketøy ;)

er ofte i oslo siden jeg har barn der :) + at jeg har bodd der et par år så jeg har mye bekjente nedover der :) så det skal du ikke se nort i fra