Fikk et spontant innfall på søndags kvelden når jeg satt og surfa på nette. Det er forlang vente tid på ting fra astina.dk så jeg bestemte meg for og kjøre ned
dro på mandag fra hamar i 12 tia nedover mot danmark .
når jeg kom til oslo havna jeg bak en svart ( møkkete ) celica med de firkanta baklyktene . sto bak han i bom ringen
litt etter hvert da vi kom til råde havna vi bak en eldre supra ( en strøken blå en ) hvem sin det var vet jeg ikke ..
etter og ha passert göteborg begyner vi og leke med 3 motorsyklister
for og si det midlt SVENKER ER KLING GÆRNE
ene karen legger seg på sia mi og bare vaker der , plutselig tar han sats ( i 140kht ) hopper opp på tanken ( så han blir sitende der ) og gir bånn gass
. stopper etter hvert og slår av en prat med disse morrsome svenskene 
Deretter går turen videre til odense hvor vi sover .
dagen etter drar vi til fjeritslev ( 1 time unna hirtsjahls ) og denne dagen er det div motorsyklister som gjørseg bemerket med og hilse og gasse på
på onsdag kl 9drar vi ned til grindsted ( ikke langt fra legoland )fra fjeretslev. kommer etter hvert til astina.dk forhandleren, og slår av en prat der ( de har stengt på tirsdager av en merkelig grund ... ) får kjøpt klare blinkere og kromma pærer til de + blå pærer til hoved lys og park lys.
derretter vender vi snuta hjem til norge og hamar i 12-13 tia. er hjemme på hamarigjen kl 02.00 om natta . på en dag har vi da kjørt gjenom nesten hele danmark , fra malmö opp til svinesund og deretter opp til hamar en tur på tur retur 260mil som er tilbake lagt på 3 dager
Denne turen anbefales hvis du har tid til det

når jeg kom til oslo havna jeg bak en svart ( møkkete ) celica med de firkanta baklyktene . sto bak han i bom ringen

etter og ha passert göteborg begyner vi og leke med 3 motorsyklister

for og si det midlt SVENKER ER KLING GÆRNE

Deretter går turen videre til odense hvor vi sover .
dagen etter drar vi til fjeritslev ( 1 time unna hirtsjahls ) og denne dagen er det div motorsyklister som gjørseg bemerket med og hilse og gasse på

på onsdag kl 9drar vi ned til grindsted ( ikke langt fra legoland )fra fjeretslev. kommer etter hvert til astina.dk forhandleren, og slår av en prat der ( de har stengt på tirsdager av en merkelig grund ... ) får kjøpt klare blinkere og kromma pærer til de + blå pærer til hoved lys og park lys.
derretter vender vi snuta hjem til norge og hamar i 12-13 tia. er hjemme på hamarigjen kl 02.00 om natta . på en dag har vi da kjørt gjenom nesten hele danmark , fra malmö opp til svinesund og deretter opp til hamar en tur på tur retur 260mil som er tilbake lagt på 3 dager

Denne turen anbefales hvis du har tid til det

Vedlegg
DSC00958.JPG (218.58 kiB) Vist 594 ganger
Ford 17m 1970md vare bil
Toyota corolla e10
Mitsubishi evo 5
Subaru Forester 98 mod
subaru outback 08 mod
Toyota celica cab t16
Worckloggs : http://www.cardomain.com/id/62532726
Toyota corolla e10
Mitsubishi evo 5