TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1994 JDM Celica GT Four WRC SELGES

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

#253863  av LP

Hei!

Er det ingen som er interessert i en GT Four WRC?

Kom med bud...

Mvh
Lars Petter Helminsen

#253997  av LP

Har fått noen bud på den.

Første som kommer med 50 plapper får den.

Har også en HKS F-CON V piggyback motorstyring til salgs komplett med kabler til GT-Four. Denne koster vel rundt 10.000,- og følger bilen dersom jeg får 50.000,- for den.

Dette er mye bil for pengene!

Mvh
Lars Petter

#254849  av Tomera

Muligheter for godkjenning og skilter på denne bilen?
Intressert.

#256556  av LP

JapanAuto har visstnok akkurat fått registrert 7 JDM Supra'er så mulighetene er nok til stede...

De har jo jobbet med å få registrert bilene på tidligere måte (regner med at det da gjelder TÜV papirer?) som er momset inn før 1/11-06 (som er datoen da det ble stopp for registrering av japanske biler i Norge selv om det ryktes at det fortsatt er mulig ved noen Trafikkstasjoner).

Denne bilen ble momset inn i oktober 2005 og har stått lagret inne siden dette. Kun 3 kjøreturer etter at det som er beskrevet i annonsen ble byttet.

Jeg har ikke sjekket opp rundt registrering selv, og selger ut fra dette bilen billig til den som ønsker å gjøre noe med den...

Mvh
Lars Petter

#256560  av Stiansen

LP skrev:JapanAuto har visstnok akkurat fått registrert 7 JDM Supra'er så mulighetene er nok til stede...

De har jo jobbet med å få registrert bilene på tidligere måte (regner med at det da gjelder TÜV papirer?) som er momset inn før 1/11-06 (som er datoen da det ble stopp for registrering av japanske biler i Norge selv om det ryktes at det fortsatt er mulig ved noen Trafikkstasjoner).

Denne bilen ble momset inn i oktober 2005 og har stått lagret inne siden dette. Kun 3 kjøreturer etter at det som er beskrevet i annonsen ble byttet.

Jeg har ikke sjekket opp rundt registrering selv, og selger ut fra dette bilen billig til den som ønsker å gjøre noe med den...

Mvh
Lars Petter
Sikker på at de har fått til å registrert 7 Supraer?

#257670  av LP

SOLGT!