TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stiansen`s bildetrÃ¥d [Update: Høsttreff]

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#255957  av elino

Takk Stian for fine bilder av bilene våre :wink:
Enig med celicat23 at bildene kanskje ble litt mørke, men bra vinklinger. Meget imponert over hvor fort du knipser, tydelig at du har øye for det :wink: Gleder meg til å se resten...

#255981  av sindrejl

Nydelige bilder :)

#255986  av Stiansen

elino skrev:Takk Stian for fine bilder av bilene våre :wink:
Enig med celicat23 at bildene kanskje ble litt mørke, men bra vinklinger. Meget imponert over hvor fort du knipser, tydelig at du har øye for det :wink: Gleder meg til å se resten...
Takk skal du ha :) Ja, de ble litt mørke, men er pga. at jeg ikke er noe særlig i PS enda :) Men det blir!
sindrejl skrev: Nydelige bilder :)
Takker :wink:

#256206  av celicat23

Stiansen skrev:Takk skal du ha :) Ja, de ble litt mørke, men er pga. at jeg ikke er noe særlig i PS enda
Prøv "IMAGE -> ADJUSTMENTS -> SHADOW/HIGHLIGHT" i ps.

#256277  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Takk skal du ha :) Ja, de ble litt mørke, men er pga. at jeg ikke er noe særlig i PS enda
Prøv "IMAGE -> ADJUSTMENTS -> SHADOW/HIGHLIGHT" i ps.
Takk for tips :)

#256518  av Stiansen

Et bilde jeg tok på streetlegal.. Ikke gjort noe særlig med det :wink:
Vedlegg
Hernes.jpg
Hernes.jpg (28.85 kiB) Vist 1943 ganger

#256549  av KeNsA

legg ut bilde av min da?? :lol:

#256572  av Stiansen

KeNsA skrev:legg ut bilde av min da?? :lol:
Here we go, har ikke noen kjørebilder av deg da :wink:
Vedlegg
Kenneth.jpg
Kenneth.jpg (47.5 kiB) Vist 1908 ganger

#256602  av WRC

min å da :D

#256610  av Stiansen

WRC skrev:min å da :D
Yes :D
Vedlegg
IMG_0887.jpg
IMG_0887.jpg (54.33 kiB) Vist 1890 ganger
WRC.jpg
WRC.jpg (17.92 kiB) Vist 1890 ganger
Og sånn slutta det, Supraen et godt stykke forran :D
Og sånn slutta det, Supraen et godt stykke forran :D
IMG_0882.jpg (23.82 kiB) Vist 1890 ganger
SÃ¥nn starta det, Supraen et hestehode bak..
SÃ¥nn starta det, Supraen et hestehode bak..
WRC drag.jpg (31.6 kiB) Vist 1890 ganger

#256624  av sindrejl

Stiansen skrev:Et bilde jeg tok på streetlegal.. Ikke gjort noe særlig med det :wink:
ser stygt ut som hernes sin? ;)

ser også ut som det var mye "ikke-amerikaner" og masse supra iår. synd jeg ikke var der :(

#256642  av KeNsA

nei men fy f... for en fin RØD Supra da! :wink: hehe! (Vebjørn...Supran din e bare drit RÅ!!! :D hehe)

#256662  av WRC

KeNsA skrev:nei men fy f... for en fin RØD Supra da! :wink: hehe! (Vebjørn...Supran din e bare drit RÅ!!! :D hehe)
takk takk, ble ganske fornøyd med tidene jeg klarte denne dagen 7.77sek og 160.7kmt (201m)

#256695  av Stiansen

sindrejl skrev:
Stiansen skrev:Et bilde jeg tok på streetlegal.. Ikke gjort noe særlig med det :wink:
ser stygt ut som hernes sin? ;)

ser også ut som det var mye "ikke-amerikaner" og masse supra iår. synd jeg ikke var der :(
Du har ganske så rett der ja :wink: 4 Supraer, eneste ikke-amerikansk tror jeg :wink:

#256720  av KeNsA

takk takk, ble ganske fornøyd med tidene jeg klarte denne dagen 7.77sek og 160.7kmt (201m)[/quote]

hehe..ja det var HELT RÅTT å se på! Amcar gutta fikk bakoversveis da du klokka inn på det! hehehe! Jævli bra! :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13