TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• deler til nokia

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #256288  av bose

noen som vet hvor jeg kan få tak i deler til Nokia telefoner?
Er snakk om en 5300 som har fått høyttaleren sin full av metallspon, klarer lett å bytte den selv, må bare få tak i en først :)

#256289  av lexusmann

Sjekk http://www.teleboden.no ...de har mye spesielt mobilstæsj... :wink:
ganske rask levering også...bra du minnet meg på det, må ha ei ny veske til min...

#256290  av bose

fant ikke høyttaler der..
sendte dem en mail nå

ta gjerne kontakt hvis du har et 5300 vrak liggende :)

#256292  av lexusmann

Trodde ikke 5300'n var noe vrak enda, er ikke den ganske ny??kan jo skje ting med nye også da...men har hatt min 6230i i 2 år nå...uten et feilsteg...eneste her om dagen stoppa den opp, kom ikke inn i innboksen(meldinger), men skrudde av og på og da var den helt fin igjen...kan jo være begynnelsen på slutten, muligens... :lol:

#256293  av bose

en kompis hadde en, han klarte å knekke telefonen i to...
men seff så satte han fyr på skiten! makan til pøbel :p

#256313  av Fred

#256740  av Andy_Celica

Jeg har en fin funkende 5300 men uten display, du kan få den billig.

#256826  av BrennaRacing

Er ikke alle 5300 vrak?? Jeg å en annen på jobben fikk sånn som firmatelefon. Han ene hadde den i et par uker før den sluttet å virke. Fikk ny og da gikk det vel en måned før den var ødeagt også. Mista min i bakken en gang og nå skurrer høytaleren skikkelig. Så jeg tror høytaleren er et svakt punkt på de telefonene. Prøv å snakk med de du kjøpte den av, så kanskje du får ny

#256829  av Sven

Bør funke å blåse rein høyttaleren. Har gjort det en gang før :D

#275565  av bose

Jeg ga blanke i hele møkka og fikk tak i en gammal traver av en K750i.. :lol: