TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nytt prosjekt for 2007/2008

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#255792  av CelicaTurbo

vi får vel se et bilde når tunellen er på plass da? ;)

#255808  av TOYPARTS

kal ta et par bilder.

#256015  av TOYPARTS

da er tunnellen ferdig sveist og klar til kitting i morgen, mangler kun utløserlager og slavesylinder nå så er vi i boks

#256287  av TOYPARTS

da er kassen endelig kommet i bilen og alt er klart, da gjenstår kun de somlingen fra de som lager mellomakslingen.

...

#256795  av TOYPARTS

hjulhester.
Vedlegg
Bilde 010.JPG
Bilde 010.JPG (95.85 kiB) Vist 1707 ganger

#256856  av Doffen696

Fin kurve det der ja. Skulle likt å hatt denne på bilen min :P

#256881  av CelicaTurbo

Ganske imponerende kurve det der ja, 770Nm dreiemoment på hjulene er ikke akkurat småsaker, men hvordan i all verden skal du få det momentet ned i bakken på Eikås nå da? :lol: Men, jeg hadde trodd du skulle hente ut litt mer turtall enn som så, noen spesiell grunn til at du har valgt å ikke gjøre det?

#256883  av TOYPARTS

CelicaTurbo skrev:Ganske imponerende kurve det der ja, 770Nm dreiemoment på hjulene er ikke akkurat småsaker, men hvordan i all verden skal du få det momentet ned i bakken på Eikås nå da? :lol: Men, jeg hadde trodd du skulle hente ut litt mer turtall enn som så, noen spesiell grunn til at du har valgt å ikke gjøre det?
skal hente ut mer turtall etter at jeg får justert kammene, jeg har trodd lenge at vi har hørt ventilflyt, men det viste seg i går at det ikke er det som er problemet.

#256884  av CelicaTurbo

TOYPARTS skrev:
CelicaTurbo skrev:Ganske imponerende kurve det der ja, 770Nm dreiemoment på hjulene er ikke akkurat småsaker, men hvordan i all verden skal du få det momentet ned i bakken på Eikås nå da? :lol: Men, jeg hadde trodd du skulle hente ut litt mer turtall enn som så, noen spesiell grunn til at du har valgt å ikke gjøre det?
skal hente ut mer turtall etter at jeg får justert kammene, jeg har trodd lenge at vi har hørt ventilflyt, men det viste seg i går at det ikke er det som er problemet.
Ok, da så da får vi trolig se enda mer imponerende hk-tall fremmover :)

#257400  av TOYPARTS

hmm må nok montere noen andre girfester på bilen, jeg kan faktisk telle tennene på drevene på tomgang hehehehe ble "litt" for stivt

#257407  av Xlr8

hehe telle tennene hørtest en smule stivt ut=) fine tall på dynoen vert fall=)

#257556  av TOYPARTS

da er girkasseoppheng version 5 ferdig, så denne gangen håper jeg at det funker, ser og kjennes meget lovende ut.

#257584  av CelicaTurbo

...og mellomakselen til i morgen da? ;)

#258343  av TOYPARTS

da er mellomakslingen endelig blitt 100% (ok 99) og jeg er da klar til drag på gardemoen for å få testet drivverket, videre håper jeg det holder så jeg kommer meg på gatebil denne gangen.

#258361  av Xlr8

gatebil 7-9 du har tenkt og stille på? i så fall må jeg satse på og komme ut over..
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16