TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dagalitreff i september?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #256966  av jumbo

Ka du trur, Christian? Tid for et lite høsttreff mellom bleieskift? :D :lol:

#256983  av James

hehe, I`m in! Kommer denne gangen ,om det ikke kolliderer med Gatebiltreffet?!

#257010  av CelicaTurbo

Har ikke hørt noe om dette fra Christian enda men han er vel ganske opptatt med bleieskifte. Jeg tror tanken er å arrangere det litt på sparket en helg hvor det ikke skjer så mye annet, men får se hva han sier selv og om han har tid og anledning til å ta seg av dette. Jeg har sendt ham en PM.

Jeg kommer nok ikke til å møte på dette treffet, jeg er tom for bakdekk og vinterdekkene er bare ikke like morro, og inntil madammen har fått seg en stabil jobb så kan jeg ikke ta meg råd til nye dekk heller..

#257064  av jumbo

CelicaTurbo skrev:Har ikke hørt noe om dette fra Christian enda men han er vel ganske opptatt med bleieskifte. Jeg tror tanken er å arrangere det litt på sparket en helg hvor det ikke skjer så mye annet, men får se hva han sier selv og om han har tid og anledning til å ta seg av dette. Jeg har sendt ham en PM.

Jeg kommer nok ikke til å møte på dette treffet, jeg er tom for bakdekk og vinterdekkene er bare ikke like morro, og inntil madammen har fått seg en stabil jobb så kan jeg ikke ta meg råd til nye dekk heller..
Ja jeg har snakket såvidt med Christian jeg og, men han har virka litt opptatt i det siste hehe.

Kjipt at du ikke kan komme Kristian, men hender jo man må gjøre andre prioriteringer :wink:

#257097  av Svinball

Hvis det ikke er alt for strengt på bilmerker, og jeg har fri, så kan det hende jeg stikker nesen innom og... ;)

#257112  av jumbo

Det med bilmerke har ikke pleid å være noen stor sak i det hele tatt.

Vi har allerede noen faste innslag av andre biler som pleier å delta så kan ikke tenkte meg at det skulle være noe problem, men er selvsagt opp til Christian

#257250  av Svinball

jumbo skrev:Det med bilmerke har ikke pleid å være noen stor sak i det hele tatt.

Vi har allerede noen faste innslag av andre biler som pleier å delta så kan ikke tenkte meg at det skulle være noe problem, men er selvsagt opp til Christian
Flotters!

Jeg er forøvrig interresert i et vinter/snøtreff også... Er det noe som pleier å bli gjennomført? Da stiller jeg med Patrållen... :twisted:

#257403  av Christian

Svinball skrev:
jumbo skrev:Det med bilmerke har ikke pleid å være noen stor sak i det hele tatt.

Flotters!

Jeg er forøvrig interresert i et vinter/snøtreff også... Er det noe som pleier å bli gjennomført? Da stiller jeg med Patrållen... :twisted:
Iskjøring bør ikke være noe problem....men hvorfor i all verden vil du bruke patrol? :shock: Nissen din funker mye bedre :)

#257405  av Magne

Æ e med!!! :twisted:

#257415  av Svinball

Christian skrev:
Svinball skrev:

Flotters!

Iskjøring bør ikke være noe problem....men hvorfor i all verden vil du bruke patrol? :shock: Nissen din funker mye bedre :)

Tror ikke du blir skuffa over Patrolen heller... ;)

#257427  av CelicaTurbo

Svinball: Det er Patrolen med RB25 det? Eller kanskje det var en annen motor? Tror nok ingen vil hindre deg i å møte på treffet. Jeg besøkte jo selv 200-klubbens treff uten noen andre reaksjoner enn noen kommentarer som "team daewoo" :lol:

#257458  av Svinball

CelicaTurbo skrev:Svinball: Det er Patrolen med RB25 det? Eller kanskje det var en annen motor? Tror nok ingen vil hindre deg i å møte på treffet. Jeg besøkte jo selv 200-klubbens treff uten noen andre reaksjoner enn noen kommentarer som "team daewoo" :lol:

Jupps... :)
Se om jeg får den til å funke skikkelig før vinteren, så blir det bra...
På nissantreffet kom det jo en calibra, så din bil var no ikke den verste... :lol:

#257485  av |plumbo

høres bra ut :D skal se hvordan det ligger ann med gt enn da så kan det hende at jeg tar med den ;) eller at den blå dukker opp igjen ;)