TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#256600  av Marcus

Stiansen skrev:Var på Streetlegal i går og så på litt Supra vs. Musclecars :D
WRC, supramkiv og KeNsA her inne kjørte, i tillegg til Mr. Hernes :D
Hadde vært moro å ha vært på street legal i helga for å se på (dere) ja. Så parkeringsplassen til City Syd var full av amcars fra hele landet også.. Bare synd jeg var for opptatt med å stå under bila i hele helga så jeg ikke fikk tid :lol:

(..og nesten to uker med innlegg på en og samme side, dette er jo for dårlig folkens?)

#257213  av celicat23

Vikingfjord er jo bare niiiiiice :D Mye bedre&friskere enn absolute vodka. Mmmh-mh-mmmmh-mm-mh-mmmmmmmmh-mmmmmmh!!! *skål*

#257305  av oleb

hihi, etter jobb i dag skal jeg hjem og se 300! *gledeseg* :D

#257337  av celicat23

oleb skrev:hihi, etter jobb i dag skal jeg hjem og se 300! *gledeseg* :D
Ikke gled deg for mye hvis det er sone 1 dvd... Ræva bildekvalitet.

#257363  av elino

Da har jeg blitt eier av et Nikon D40x kit med ekstra linse 55-200mm f/4-5.6 og uv filter :D :D :D

NÃ¥ skal det ut og knipses :D

#257375  av Rollaole

Vil bare dele noen bilder fra min kjære hverdag!
vil bare få understreke hvor jævla stygg den merca er! HERREGUD! Æsj! :oops: :oops:
Vedlegg
Blæææ
Blæææ
DSC00213.JPG (195.49 kiB) Vist 2263 ganger
Verdens mest ikke hetro reklame poster fra hennes & maurits.. HA HA!
Verdens mest ikke hetro reklame poster fra hennes & maurits.. HA HA!
DSC00207.JPG (168.25 kiB) Vist 2259 ganger
Verdens mest rustene hiace på motorveien!
Verdens mest rustene hiace på motorveien!
DSC00176.JPG (184 kiB) Vist 2259 ganger

#257378  av celicat23

Rollaole skrev:Vil bare dele noen bilder fra min kjære hverdag!
vil bare få understreke hvor jævla stygg den merca er! HERREGUD! Æsj! :oops: :oops:
"Verdens mest ikke-hetro reklame fra H&M". Ser sikkert bra ut at en gutt står og ta bilder av den da :lol: :lol:

#257381  av Larsen

En av de nye matteboken min :(
Vedlegg
IMAGE_00381.jpg
IMAGE_00381.jpg (66.19 kiB) Vist 2260 ganger

#257382  av celicat23

elino skrev:Da har jeg blitt eier av et Nikon D40x kit med ekstra linse 55-200mm f/4-5.6 og uv filter :D :D :D

NÃ¥ skal det ut og knipses :D
Blir gøy og se bilder. Du er jo bortskjemt med ting og ta bilder av og :wink: :D

#257401  av Marcus

Kan legge inn ett bilde av en gammel holk jeg kom over, i min hverdag.

Ett bilde jeg tok med min gamle T610, min første kameratelefon, en gang i 2004. Bildet er tatt i Munkegaten, mellom Olav Tryggvason-statuen og Nidarosdomen.

Ikke klag på bildekvaliteten da dere :lol:
Vedlegg
svensk_volvo_motorstopp.JPG
svensk_volvo_motorstopp.JPG (21.89 kiB) Vist 2572 ganger

#257410  av Rollaole

celicat23 skrev:
Rollaole skrev:Vil bare dele noen bilder fra min kjære hverdag!
"Verdens mest ikke-hetro reklame fra H&M". Ser sikkert bra ut at en gutt står og ta bilder av den da :lol: :lol:

hahahah! Ja tenkte på det etterpå, men måtte bare, fy faan å støgg!! :lol:

#257478  av celicat23

Til dere som driver og tar bilder: jeg bestilte ett bilde fra http://www.photobox.co.uk/ (utskrift av bilde jeg har tatt, i a3 format) og må si jeg er imponert over kvaliteten. Kan, ut i fra ett bilde, anbefales så langt. Skal bestille flere nå :)

#257498  av lexusmann

celicat23 skrev:http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=194802

Kult. Da ble det nytt mobil batteri på meg. Wooohooo! :D
Gjaldt meg også(har nokia 6230i, gammal etterhvert...har lyst på ny), men det stod jeg var utenom den produksjonperioden det gjaldt...synd, kunne tenkt meg nytt batteri... :?

#257516  av ina

da var det endelig helg... ælvefestivalen og fadder-uke... hmmm... kongsberg i dag og drammen i morra...

SKÃ…L!!!
  • 1
  • 329
  • 330
  • 331
  • 332
  • 333
  • 1175