TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lakkering av kalippere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #257167  av James

Skal til å lakkere bremsekalipperene på Celicaen. Men er veldig usikker på hvilken farge jeg skal gå for med tanke på bilens farge... :?
Noen som vil hjelpe og komme med forslag?! :)

Står mellom gul, rød eller samme farge som bilen.
Vedlegg
MIn Celica gt4.
MIn Celica gt4.
DSC00108.JPG (451.14 kiB) Vist 805 ganger

#257188  av Larsen

Rød eller samme farge som bilen. Rød fargen skiller seg litt ut, men akkurat ikke nok til at det blir glorete. Velger du bilens farge så vil ingen merke at du har lakkert dem.

#257191  av Thomas S

Ville også gått for rød. Passer ganske bra på din farge :wink:

#257209  av Mister Two

helt klart rødt, og spesielt hvis du har røde detaljer ellers på bilen. som under panseret :)

#257211  av ijb

eg ha lakka di samme farge som bilen :D da beholder du den cleen looken bilen allerede har :wink:
alt annet synest eg blir litt horette :lol: vist du hadde montert et rått bigbrake kit ha saken vår en annen :wink:

#257243  av Terjen

Brukte Ronseal No Rust, sølv med glatt finish og pensel.
Bilde

Ble bra det..
Bilde
Bilde

#257293  av Thomas S

Sånn du maler rett på rusten opplegg det eller? Hadde vært digg om eg kjøpte sånn og slapp å pusse vekk rust :lol:

#257295  av CelicaTurbo

Kalipperne fremme på bilen er allerede lakkert sølv som en følge av overhaling for noen år siden.

#257302  av James

CelicaTurbo skrev:Kalipperne fremme på bilen er allerede lakkert sølv som en følge av overhaling for noen år siden.
stemmer det ja. Er bare greit å få andre synspunkt. :) Husker hvor utrolig mye finere det ble når jeg lakkerte calliperene røde på MR2en i sin tid, så kommer til å gå for rød på Celicaen denne gangen også :wink:

#257316  av CelicaTurbo

den er grei, jeg var ikke sikker på om du hadde oppdaget det om det var mye møkk på dem :lol:

#257411  av Terjen

Thomas S skrev:Sånn du maler rett på rusten opplegg det eller? Hadde vært digg om eg kjøpte sånn og slapp å pusse vekk rust :lol:
Maler rett på rusten ja.
Men jeg hadde imidlertidig kjøpt nye alle kalipperene før jeg lakkerte.

#257422  av Thomas S

Hmm. Har de den malinen i svart er det rett ut å handle :D Kalippene mine er helt fin bortsett fra rusten seff. Ser helt grusomt ut med de felgene eg har no :roll: