inzane2012 skrev:se der ja, eneste du mangler nå er noen fete felger til å fylle ut hjulbuene dine:)
Jeg har hatt et par "fete" felger, men var ikke fornøyd med dem, så jeg solgte dem igjen. Jeg synes ikke disse orginal felgene er så ille jeg da, kjøpte dem av en som nettopp hadde inportert en mr2 fra tyskland der felgene nesten aldri hadde blitt brukt, så det er nesten ingen merker i de.
Jeg har såklart lyst på finere felger, men da må de ha riktig bredde foran og bak. Jeg er på jakt etter felger, men det er vanskelig å finne noen jeg liker godt og som samtidig ikke er alt for dyre. Lyst på noen felger som er breiere bak enn foran så jeg slipper spacere, men slike felger pleier å være veldig dyre.
Det er mulig jeg kjøper noen fine 5 eika brukte 17" med felgkant av en jeg kjenner. Eneste er at jeg da må ha spacere bak for felgene har 205 bredde foran og bak med 205 og 215 bredde på dekka.

Fete felger kommer nok, jeg kan jo ikke stoppe nå som bilen har blitt oppgradert med så mye annet snaks

Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.