TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Carina E 95`

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#257270  av Carina_E

Optimuz skrev:Må bare få si at det der var ei sinsykt fet styling, Carina_E! Og lyktene var nice!

Var det mye arbeid med å få Combat-stylinga tilpasset til Carinaen btw?

Takker for det ja 8)
Det var en del jobb ja siden den egentlig er til en annen bil, men det gikk :wink:

#257314  av commen

ja, meget pent :wink:

#257421  av Optimuz

Carina_E skrev:
Optimuz skrev:Må bare få si at det der var ei sinsykt fet styling, Carina_E! Og lyktene var nice!

Takker for det ja 8)
Det var en del jobb ja siden den egentlig er til en annen bil, men det gikk :wink:
Regna med det ja, men om man står igjen med et sånnt resultat er det vel verdt all tia som har blitt lagt ned i arbeidet vil jeg tro! :D

Begynner å bli sulten på styling til min Carina nå :P

#257439  av Carina_E

commen skrev:ja, meget pent :wink:
Takk Takk :)

#257440  av Carina_E

Optimuz skrev:
Carina_E skrev:

Takker for det ja 8)
Regna med det ja, men om man står igjen med et sånnt resultat er det vel verdt all tia som har blitt lagt ned i arbeidet vil jeg tro! :D

Begynner å bli sulten på styling til min Carina nå :P
Det er sant ja :wink:
Skal begynne på bakfangeren om ikke så mange dagene også, så blir det moddifisering av skjørtene etter det tenker jeg... 8)

Bare å kjøpe styling det selv om jeg syns det er mer arti og lage selv, sjøl om det er sinnsykt mye jobb, men det er definitivt vært det... :wink:
best og ha noe ingen andre har så mye av syns jeg da.. 8)

#257460  av Optimuz

Carina_E skrev: Det er sant ja :wink:
Skal begynne på bakfangeren om ikke så mange dagene også, så blir det moddifisering av skjørtene etter det tenker jeg... 8)

Bare å kjøpe styling det selv om jeg syns det er mer arti og lage selv, sjøl om det er sinnsykt mye jobb, men det er definitivt vært det... :wink:
best og ha noe ingen andre har så mye av syns jeg da.. 8)
Ja, da har du ihvertfall noe å henge fingrene i i høst :P

Har jo vært innom de fleste webshopene, som har Carina styling, og sett etter styling til bilen, men har ikke funnet noe som jeg virkelig liker. Begynner å lure på om kanskje jeg og skal lage egen styling... :P
Er jo jævli stili med noe hjemmelaga som får folk til å spærre opp øynene :D

#257565  av commen

Dette er 1 stk kul Carina stasjonsvogn :wink:
Vedlegg
rina06.JPG
rina06.JPG (56.66 kiB) Vist 310 ganger

#257604  av lexusmann

Flere bilder, optimuz?ikke mange som gjør sånt med en i utgangspunktet gørr kjedelig stsjonsvogn... :wink:
Litt off topic dette...

#257613  av Optimuz

lexusmann skrev:Flere bilder, optimuz?ikke mange som gjør sånt med en i utgangspunktet gørr kjedelig stsjonsvogn... :wink:
Litt off topic dette...
Tror du mener commen nå, og ikke meg? :P Var han som la ut bilde av stasjonsvogna ;)

#257614  av lexusmann

Beklager, det var commen, ja...det gikk visst LITT for fort i svingene her.... :oops:

#257639  av celicat23

Blir forvirra når jeg leser igjennom de siste sidene av denne tråden her: handler den om CARINA_E sin bil, eller alle andre sine - og de bilene de finner bilder av på nett!? :?

#257743  av commen

ja, er det ikke hærlig??? :lol:

#257744  av commen

Ja dette er innhold i teksten som må legges til slik at bildet kan vises. :wink:
Vedlegg
rina07.JPG
rina07.JPG (45.9 kiB) Vist 284 ganger
rina04.JPG
rina04.JPG (41.47 kiB) Vist 286 ganger
rina02.JPG
rina02.JPG (48.42 kiB) Vist 1112 ganger

#257792  av Carina_E

Ja celicat23, det er helt riktig det at dette var og skal være en tråd om bilen min, men jeg har ikke vært inne her så ofte i det siste og er helt enig med deg...
Mener og huske det at det er i tråd i "media" forumet der man kan poste bilder av div toyotaer de finner på nettet... :?

#257870  av commen

Jaja, men den bilen var ganske bra ikke sant? :o
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 21