TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har denne supraen gÃ¥tt 35 000km?!? - bildene har kommet..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#257164  av arctic_celi

Har vi fastslått at denne har mest sannsynlig gått over 200 000km?!?!

TurboKnut??? Toyparts?!? Hva sier dere ;)

#257166  av TurboKnut

Kommer jo selvfølgelig an på bruken, men jeg vil vel tro med den slitasjen som jeg ser der at 35000 km er utelukket.

Jeg har sett Supraer med 35.000 km på som du ikke kan se at det har vært folk i....

Har ikke vært byttet teller på den??

#257170  av arctic_celi

TurboKnut skrev:Kommer jo selvfølgelig an på bruken, men jeg vil vel tro med den slitasjen som jeg ser der at 35000 km er utelukket.

Jeg har sett Supraer med 35.000 km på som du ikke kan se at det har vært folk i....

Har ikke vært byttet teller på den??
Det har jeg også sett fks bruker "ErlingK" sin.

Nåværende eier har ikke gjordt noe med bilen og det eneste han har av info er ekportpapirene fra japan.

#257321  av 200sx RB power

Viss du ser her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 3&start=30 så ser du korleis min ser ut innvendig. Den har gått 33,000km å er 100% strøken innvendig (luftar t.o.m ny bil enda :shock: )

#257358  av arctic_celi

200sx RB power skrev:Viss du ser her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 3&start=30 så ser du korleis min ser ut innvendig. Den har gått 33,000km å er 100% strøken innvendig (luftar t.o.m ny bil enda :shock: )
Se der ja, burde vært slik. Kipt at kmstanden mest sannsynlig har blitt tuklet med ja :(

#257710  av steff-mk3

for ein sjukt forferdelig crazy stygg vinge!!! :lol:

#257719  av tojo

Selv min som er gått 90000km, har ikke store tegn til slitasje.
SÃ¥ vil tro at 35tkm ikke er helt reelt.

#257756  av arctic_celi

tojo skrev:Selv min som er gått 90000km, har ikke store tegn til slitasje.
SÃ¥ vil tro at 35tkm ikke er helt reelt.
Nope, men hva tror folket at den har gått da?
steff-mk3 skrev:for ein sjukt forferdelig crazy stygg vinge!!! :lol:
Helst sykt stygt ja!! Spesielt stygt når resten av bilen ikke harmonerer med overdim stylingen. Jaja... mulig å rive av den der ;)

#257757  av celicat23

Siden det er ett så dårlig forsøk på svindel, så har vel disse folka bare vært akkurat late nok til og rulle tilbake ett 2 tall vil jeg gjette på. Ergo: 235tkm.

#257759  av arctic_celi

celicat23 skrev:Siden det er ett så dårlig forsøk på svindel, så har vel disse folka bare vært akkurat late nok til og rulle tilbake ett 2 tall vil jeg gjette på. Ergo: 235tkm.
Tanken har slått meg ja. Mellom 170t og 235t?!!?