TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota supra MKIV 1994 SOLGT!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

#257496  av soltec

Bump! ingen som vil ha? bud kan motas og vurderes

#257571  av inzane2012

hvordan tror du forsikringen vil vere på en som er 21 uten bonus med full kasko da?? nesten som jeg vurderer og stikke ned i banken og høre om lån:P tror bruttern hadde daua av sjokk(resten av bygda og for den saks skyld) hadde jeg komt hjem med den der:) GRISE feit bil...

BTW: sånn litt offtopic, fusa, hvor i landet ligger det? ble litt sugen på ta meg en tur for å kikke på bilen;)

#257629  av soltec

inzane2012 skrev:hvordan tror du forsikringen vil vere på en som er 21 uten bonus med full kasko da?? nesten som jeg vurderer og stikke ned i banken og høre om lån:P tror bruttern hadde daua av sjokk(resten av bygda og for den saks skyld) hadde jeg komt hjem med den der:) GRISE feit bil...

BTW: sånn litt offtopic, fusa, hvor i landet ligger det? ble litt sugen på ta meg en tur for å kikke på bilen;)
Fusa ligges i bergensområdet, litt utenfor. bare til å komme og se. Vet ikke hva forsikkringen kommerpå, men blir nok ikke behagelig.

#257705  av inzane2012

soltec skrev:
inzane2012 skrev:hvordan tror du forsikringen vil vere på en som er 21 uten bonus med full kasko da?? nesten som jeg vurderer og stikke ned i banken og høre om lån:P tror bruttern hadde daua av sjokk(resten av bygda og for den saks skyld) hadde jeg komt hjem med den der:) GRISE feit bil...

Fusa ligges i bergensområdet, litt utenfor. bare til å komme og se. Vet ikke hva forsikkringen kommerpå, men blir nok ikke behagelig.
ja var det jeg trodde men ville ikke si noe itilfelle jeg skulle vere helt på bærtur:P hehe... nei, hadde vel blitt til at jeg måtte såtte den på gamlingen, 46 år og totalkunde hos IF, burde vel gi en mer behagelig premie det:) men da skal du ikke se vekk ifra at du får noen gale sogninger på besøk en dag, har en kompis som hele tiden maser om å reise til bergen ei helg:P

#257721  av Turbotrille

Angående forsikring, så vet ikke jeg hva du syns er avskrekkende, men supraene ligger forholdsvis lavt i pris, ihvertfall i forhold til 200, cosworth, diverse bmw og andre biler med store motorer, men du vil nok havne en plass mellom 15 og 20.000 avhengig av kjørelengde. :)

Syns egentlig ikke det er mye i forhold til en av de nevnte bilene, som du igjen omtrent må slåss for å få forsikret. ;)

#257791  av soltec

Turbotrille skrev:Angående forsikring, så vet ikke jeg hva du syns er avskrekkende, men supraene ligger forholdsvis lavt i pris, ihvertfall i forhold til 200, cosworth, diverse bmw og andre biler med store motorer, men du vil nok havne en plass mellom 15 og 20.000 avhengig av kjørelengde. :)

Syns egentlig ikke det er mye i forhold til en av de nevnte bilene, som du igjen omtrent må slåss for å få forsikret. ;)
Eg har den forsikkret på far min, 70% fullkasko 5000kr beint. Det er ikke dyrt.

#257795  av soltec

Ny clutch er på vei, HKS triple plate, skal holde til 1000hk. :wink:

#257850  av Ola

Hvor holdbart er dette oppsettet egentlig?
Vil den funke til hverdagsbruk uten problemer?
Kan du sende meg flere bilder av interiøret på pm?
Har du hatt noen problemer med bilen?

#257927  av soltec

Ola skrev:Hvor holdbart er dette oppsettet egentlig?
Vil den funke til hverdagsbruk uten problemer?
Kan du sende meg flere bilder av interiøret på pm?
Har du hatt noen problemer med bilen?
Ingen problemer, fin å kjøre som hverdagsbruk, skal sende bilder når eg får tid pga er i nordsjøen og jobber natt skift

#258113  av soltec

bilder
Vedlegg
DSCF0077.JPG
DSCF0077.JPG (142.92 kiB) Vist 3476 ganger
DSCF0084.JPG
DSCF0084.JPG (91.64 kiB) Vist 3467 ganger
DSCF0083.JPG
DSCF0083.JPG (75.69 kiB) Vist 3474 ganger
DSC00322.JPG
DSC00322.JPG (207.93 kiB) Vist 3475 ganger
DSC00321.JPG
DSC00321.JPG (246.61 kiB) Vist 3468 ganger

#258295  av Ola

Går det å legge taket i bagasjerommet når velteburet er der?

Min glede er å kjøre bil, ikke mekke på. Vil dette by på store problemer med denne bilen?

#258381  av soltec

Ola skrev:Går det å legge taket i bagasjerommet når velteburet er der?

Min glede er å kjøre bil, ikke mekke på. Vil dette by på store problemer med denne bilen?
Har hatt den i to år og det eneste som har vert et problem er tannstaget og clutchen. Taket går ikke i bagasjerommet med veltebur i, bruker vel 15 min å montere eller demontere buret.

#258533  av Ola

*krysser fingrene for at denne er til salgs fortsatt om 2 måneder*

#258542  av soltec

Ola skrev:*krysser fingrene for at denne er til salgs fortsatt om 2 måneder*
He he. tiden vil nok vise, har ikke hast enda med å bli kvitt den

#259251  av milcom

Vurderer serriøst denne bilen:D men er litt skeptisk siden jeg kansje blir kaldt inn i førstegangstjeneste i mars=/ noen som vet hvordan det er med dekking av lån osv?

OT: hva jobber du med på sjøen? hvilken plattform?:)