TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Mr2- sinsenkrysset. Mr2 eiere overlegne?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #257798  av Mr2Even

Spotta en rød mr2 mk2 lik min når jeg ventet på tur ved sinsenkrysset idag, han så meg hilse, men suste bare forbi uten å hilse tilbake? Dette skulle vært kriminellt å ikke hilse. Jeg har vært med på dette flere ganger før også. Er Mr2 eiere så jæ... overlegne eller!???

#257812  av castman

ja de er noen jævela banditer! :wink:

#257814  av sindrejl

min gamlebil eller?

#257820  av Mr2Even

castman skrev:ja de er noen jævela banditer! :wink:
Hehe ja :lol: Visst folk tror de er så jæ... kule og blir så høye på pæra forde de har en litt spesiell bil, så synes jeg de kan selge heile skiten og revurdere livet sitt.

#257824  av Ivar

Mr2Even skrev:
Hehe ja :lol: Visst folk tror de er så jæ... kule og blir så høye på pæra forde de har en litt spesiell bil, så synes jeg de kan selge heile skiten og revurdere livet sitt.
Pussig... jeg tenker det samme om deg når du løper til maskinen, bitter som faen, fordi en person i trafikken ikke har samme bilentusiasmen som deg. :)

#257827  av Mr2Even

Ivar skrev:
Mr2Even skrev:
Pussig... jeg tenker det samme om deg når du løper til maskinen, bitter som faen, fordi en person i trafikken ikke har samme bilentusiasmen som deg. :)
Løper til maskinen? Bitter som faen? Må man være bilentusiast for å hilse da ? Tror jeg skal slutte med å hilse gitt, skjipt å hilse når man ikke får noen respons :?

#257829  av Ivar

Noen ganger får man respons... andre ganger ikke. Da vet du at de mest sannsynligvis ikke er medlem her.

#257830  av Mr2Even

Ivar skrev:Noen ganger får man respons... andre ganger ikke. Da vet du at de mest sannsynligvis ikke er medlem her.
Hehe ja det kan være :)

#257832  av sindrejl

En del ganger har jeg ikke helt øya med meg om jeg ikke hilser eller så rekker jeg det rett og slett ikke før bilen imot er forbi :)

#257834  av hmsilset

Hilser på alt og alle med biler jeg liker jeg,men jeg er usedvanelig kul og overlegen ellers :wink:

#257838  av Mr2Even

sindrejl skrev:En del ganger har jeg ikke helt øya med meg om jeg ikke hilser eller så rekker jeg det rett og slett ikke før bilen imot er forbi :)
Kanskje roe ned tempoet litt? hehe nei sant det, er kke så lett å få med seg alt som skjer
hmsilset skrev:Hilser på alt og alle med biler jeg liker jeg,men jeg er usedvanelig kul og overlegen ellers :wink:
Haha ja kjenner meg litt igjen der.. :lol:

#257867  av sindrejl

Mr2Even skrev:[
Kanskje roe ned tempoet litt?
Er da ikke så lett det når man kjører Mr2? :twisted: Dog med skrotet jeg kjører i nå går det alltid i sakte tempo :D

#258114  av Mr2Even

sindrejl skrev:
Mr2Even skrev:[
Kanskje roe ned tempoet litt?
Er da ikke så lett det når man kjører Mr2? :twisted: Dog med skrotet jeg kjører i nå går det alltid i sakte tempo :D
Nei det er sant det. det har jeg også erfart selv.. :) hm hva kan det komme av..? :lol: