TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• front spoiler mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #257117  av ijb

er de noen som vet om front spoiler fra en 88mod passer rett på en
86 model mr2? eller må de mer omfattende ombygging til?
Sist redigert av ijb den 15 aug 2007 21:24, redigert 1 gang totalt.

#257145  av Anders gullstein

Må bytte de to stålplatene under støtfangeren også. Samt borre noen hull på skjermene.

#257165  av ijb

ok takker :D trengs litt deler :roll: + de er litt jobb dette da :wink:

#257218  av ijb

er litt i tvil om eg skal beholde bilen orginal, eller om eg skal gå for en oppgradering til 88 fronten :roll: noen synspungt på de?

#257300  av Anders gullstein

Det er ikke noe spesielt pes. Framskjermene er i bunn og grunn like. De to bitene du trenger er bare å skru av de gamle og sette på 87 front.

Personlig så synes jeg en bør bytte fangeren til 87 også, siden denne er forskjellig, hvis man skal ha en facelift på den.

#257306  av ijb

hva er forskjel på fangerene da? hummm blir mer å mer i tvil nå :roll: bilen er hel orginal så da er de kansje best å beholde den slik,
siden de ikke er alt for mange årene til den er veteran :D

#257425  av Anders gullstein

Jeg har valgt å beholde 86 fronten pga orginaliteten.

Forskjellene mellom de to er at støtfangeren er flat på 86, mens den har en liten skrånende vinkel på 87+. Under er det en større frontleppe på 87+ enn det er på 86 som har en liten gummileppe.

De to nederste er 87 modeller, mens min på det øverste bildet er en 86.
Vedlegg
Hvite MR2'er på Hurum.jpg
Hvite MR2'er på Hurum.jpg (72.85 kiB) Vist 154 ganger
NSK00561_RT16.jpg
NSK00561_RT16.jpg (44.24 kiB) Vist 157 ganger
Sist redigert av Anders gullstein den 20 aug 2007 01:57, redigert 1 gang totalt.

#257454  av ijb

fin bil du har :D
blir til eg beholder min orginal også.... :D
kanse litt dumt at eg alle rede har bestilt spoileren hos toyota,
får se om eg får solgt den :wink:

#257872  av Anders gullstein

Ja, det får du helt sikkert. Har du den nederste gummileppa eller? Har sett mange som mangler denne. Tror den begynner å bli vanskelig å få tak i hos Toyota.

#257875  av ijb

har den nederste lippa til +87 ja, bestilte den hos toyota,var ikke noe problem de, h/sida var lager vare i norge, v/sida måtte vi få fra belgia.
å billig var de nok ikke :wink: så de kan hende den bare skal få ligge i garasja. blir nok et taps prosjekt om eg selger den :wink:

#257930  av pkgrette

hvor mye betalt du for den:P? jeg betaler 1500 ink et stk lenkearm bak
på toyota:P

#257933  av ijb

har ikke fått eksakt pris enda,men var antyda ca1200kr :wink: så komer jo lakk i tillegg....

#257941  av pkgrette

ja noe sånt noe jeg fikk også:P men skal helakke unasett jeg da