Litt dårlig skrevet ja, det var kalipteren som sprakk ja, tror Magne tok et bilde av det så han legger det sikkert ut. En stein har tredd seg mellom felgen og kalipteren og blitt med noen runder slik at den lagde en liten spekk i kalipteren. Dette var maks uflaks, sånt skjer svært sjelden, men med den statestikken jeg har med denne bilen måtte det jo skje, har faktisk ikke kjørt bilen en gang på løp eller test der alt har gått uten noen problemer. Og bilen er veldig bra vedlikeholdt, helt utrolig. På denne testen begynte det med at motoren gikk litt for varm(95-97 grader) etter to ganger gjennom veien på 5 km. i strekk. Dette må løses med og koble viftene på bryter slik at jeg kan kjøre dem konstant på fartsetappene. Så kom problemet med bremsene.
Men veien var helt værst, skikkelig rally vei, med masse utfordringer, vann og kjøre ut i, kjell knauser, hytter og hopp! Helt rått, kommer til og bruke denne veien mer både som grus og vinter test vei. Han som har den driver også og kjører utdrinkningslag så vis noen er på jakt etter noe sånt, ta kontakt med meg så skal sjekke ut mulighetene. Kan anbefales.
1997 Toyota Celica St205, rallybil.
2004 VW Touareg 2,5 Tdi
2005 Mercedes 316 Sprinter
1992 Kawasaki ZXR750
http://rally.blogg.no